Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای نگهبان اعلام کرد که تعداد ۱۵۴ مورد گزارش مردمی از تخلفات انتخاباتی تا صبح امروز جهت بررسی دقیق‌تر و اقدامات قانونی لازم به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان‌ها ارجاع شده است.

در اطلاعیه شورای نگهبان آمده است: به منظور ارتقای سلامت انتخابات و نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر فرآیند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان سامانه گزارش‌های مردمی تخلفات انتخاباتی به نام «مردم ناظر» را راه اندازی کرده است که سومین گزارش از جزئیات گزارش‌های دریافتی از طریق سامانه «مردم ناظر» به شرح زیر به اطلاع ملت شریف ایران می‌رسد:

«از زمان آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی تا ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ از میان ۱۴۸۳ گزارش واصله مردمی، تعداد ۱۵۴ مورد گزارش از تخلفات انتخاباتی که با جزئیات دقیق و قابل پیگیری و با پیوست مدارک و مستندات از تخلف توسط مردم عزیز از سراسر کشور به سامانه مردم ناظر شورای نگهبان اعلام شده بود، جهت بررسی دقیق‌تر و اقدامات قانونی لازم به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان‌ها ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبلیغات غیر مجاز ۶۷ گزارش، جانبداری عوامل اجرایی یا مقامات محلی از داوطلبان ۲۳ گزارش، خرید و فروش رأی ۲۶ گزارش، سو استفاده از امکانات دولتی ۱۲ گزارش، تهدید یا تطمیع مردم در امر انتخابات ۲۰ گزارش، جانبداری عوامل نظارتی از داوطلبان ۴ گزارش و کوتاهی عوامل برگزاری انتخابات در انجام وظایف قانونی ۲ گزارش به استان‌ها ارجاع شده است.

شورای نگهبان به مردم عزیز اطمینان می‌دهد با استفاده از کمک مردم و هزاران ناظر در سراسر کشور، سلامت انتخابات را تأمین و از آرای مردم پاسداری و صیانت خواهد کرد».

کد خبر 4858968 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران مجلس خبرگان رهبری خبر گزاری مهر شورای نگهبان انتخابات 98 انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران شورای نگهبان راهپیمایی 22 بهمن ستاد انتخابات کشور قاسم سلیمانی ایران چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف عباسعلی کدخدایی تخلفات انتخاباتی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود

وی گفت: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه‌ پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه‌ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر مشارکت مردم برای جهش تولید نیز برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.

آیت‌الله جنتی ابراز امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک‌کُش فهمیده باشد دوران بی‌پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

وی در خصوص حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز گفت: همه کسانی که چشمان خود را به روی جنایات غیرانسانی آن بسته‌اند بدانند که بر اساس سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.

آیت‌الله جنتی در همین رابطه تاکید کرد: آن‌ها که تمام موازین و قواعد بین‌المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده‌اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227500 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت