Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:59:29 GMT

بازدید حجت‌الاسلام علوی از ستاد انتخابات کشور

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۲۹۰۸

بازدید حجت‌الاسلام علوی از ستاد انتخابات کشور

وزیر اطلاعات از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مستقر در وزارت کشور، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات ضمن حضور در وزارت کشور، از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

`پوشش زنده جدیدترین اخبار انتخابات مجلس| موج جدید حضور مردم پای صندوق‌ها در بعدازظهر/ 30 نفر از متخلفین انتخاباتی در پاکدشت دستگیر شدندانتخابات مجلس98| روحانی: 98 درصد صندوق‌ها با ستاد انتخابات کشور به صورت آنلاین در ارتباط هستندانتخابات مجلس 98 |جهانگیری: شمار حضور مردم در انتخابات بالاست/ دولت و مجلس می‌توانند قدم‌های بزرگی بردارند

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15,1412/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یازدهمین دوره انتخابات مجلس سید محمود علوی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یازدهمین دوره انتخابات مجلس سید محمود علوی یازدهمین دوره انتخابات مجلس سید محمود علوی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کارهای استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

دستگیری کلاهبردار 10 میلیاری با 18 شاکی در ورامین + فیلم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق 4 راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرزها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از 99 درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند