Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@16:56:11 GMT

عکس ؛ ستاره ایرانی بهترین بازیکن خنت مقابل رم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۲۹۵۴

عکس ؛ ستاره ایرانی بهترین بازیکن خنت مقابل رم

مدافع ایرانی خنت در دیدار با رم در لیگ اروپا نمره خوب گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال خنت شب گذشته در مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا میهمان آ. اس رم ایتالیا بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. میلاد محمدی ، مدافع ملی پوش کشورمان در این بازی حساس از ابتدا در ترکیب خنت حضور داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این راستا سایت «هواسکورد» در ارزیابی فنی اش از این دیدار به مدافع ایرانی خوب ۷.۳ از ۱۰ را داد بهترین بازیکن تیمش در این بازی شناخته شود.

تیم فوتبال خنت

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ اروپا میلاد محمدی آ اس رم ایتالیا تیم خنت تیم فوتبال خنت لیگ اروپا میلاد محمدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از مایس فوتبال؛ پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی بعد از پیروزی شب گذشته مقابل چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس که با تک گل برناردو سیلوا به پیروزی رسید به طور ویژه از سیلوا تشکر و قدردانی کرد.   این در حالی است که برناردو سیلوا برای خراب کردن پنالتی در دیدار مقابل رئال مادرید با انتقاد‌هایی هم روبروشد و با زدن این گل تا حدودی ناکامی در دیدار مقابل رئال را فراموش کرد و هوادران شاید با قهرمانی منچستر سیتی در جام اتحادیه آن پنالتی را فراموش کنند.   تیم فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس شانس قهرمانی است و در جام اتحادیه در دیدار نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های کاونتری و منچستر یونایتد برود.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم