Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام احمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، حضور مردم آبیک در شعب اخذ رأی را حرکتی آگاهانه برای تعیین سرنوشت کشور دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان آبیک نیز با تمهیدات لازم زمینه حضور حداکثری مردم مهیا شده است.

وی بیان کرد: از اولین ساعات بامداد امروز شاهد حضور مردم در شعب اخذ رأی هستیم و این حضور تا پایان روند قانونی انتخابات ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان آبیک یادآور شد: در شهرستان آبیک ۶۹ هزار و ۲۱۲ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

احمدپور یادآور شد: در شهرستان آبیک در مجموع ۷۶ شعبه اخذ رأی شامل ۴۲ شعبه ثابت و ۳۳۴ شعبه سیار برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده و هیچ مشکلی در روند انتخابات نداریم.

وی افزود: امیدواریم تا پایان زمان پیش بینی شده برای رأی گیری شاهد حضور مردم فهیم شهرستان ابیک در این رویداد مهم سیاسی اجتماعی کشور باشیم.

کد خبر 4859005

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری آبیک انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران بیرجند شهرستان آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود

همایش بزرگ دوچرخه سواری ویژه آقایان به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

این همایش ساعت ۱۵ از روبروی شهرداری آبیک آغاز می‌شود. 

این همایش ورزشی با همکاری ادارات شهرستان آبیک، فرمانداری، حفاظت محیط زیست، شهرداری و شورای اسلامی شهر، شبکه بهداشت و درمان، پلیس راهور، جمعیت هلال احمر، بسیج جامعه ورزشکاران برگزار می‌شود.

از شهروندان آبیک دعوت شده است در این همایش شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود