Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی با حضور در پای صندوق های رأی در حال خلق حماسه ای دیگر هستند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، در دومین روز از آخرین ماه سال 98، مردم استان آذربایجان شرقی برای خلق حماسه ای باشکوه، پرشورتر از همیشه پای صندوق های رأی آمدند تا آزمون مهمی را پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم همیشه در صحنه استان، از همان دقایق ابتدایی آغاز رأی گیری در پای صندوق های رأی حاضر شده و یک بار دیگر همدلی و وحدت و شعور انقلابی خود را در عمل ثابت و این حضور، بافته ها و گزافه های دشمنان و حسودان و طمع‌ورزان را باطل کرد.

آری، امروز همه برای ثبت لحظه‌های باشکوه از اقتدار ایران و ایرانی به صحنه آمده‌اند، صحنه‌ای که طی چهل و یک سال گذشته بارها تکرار شده و هر زمان با توجه به شرایط خاص آن مقطع، دارای حساسیت‌های ویژه‌ای بوده است.

ایران و ایرانی به خود می‌بالد که در گام دوم انقلاب، با وجود همه سختی‌ها و چالش‌ها برای اقتدار و عزت ایران و ایرانی، گوش به فرمان ولایت‌فقیه پا به عرصه خلق حماسه‌ای دیگر گذاشته تا بگوید «رای من هدیه به قاسم سلیمانی»، آن سرداری که بی‌رنگ و خط بود، سرباز ولایت و وطنش بود. مردم آذربایجان شرقی آمده‌اند که بگویند نماینده‌ای می‌خواهند به‌سان سردار قاسم سلیمانی، مرد تکرارنشدنی که باید برای همه الگو باشد.

تبریزی ها امروز در حالی پا به عرصه انتخاب گذاشته‌اند که بعد ازطی یک هفته رقابت نفس‌گیر و پرجنب و جوش کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آمده‌اند تا فردی اصلح، ولایت‌مدار، توانمند و متخصص را انتخاب کنند، کاندیدایی که وام‌دار قشر رانت‌خوار و سهم‌خواه نباشد. مردم آذربایجان شرقی هرگز فریب ستادها، شعارها، بنرها و پوسترهای فراوان را نخورده و رای پاک‌شان را نخواهند فروخت.

امروز مردم آذربایجان در معرض آزمونی بزرگ و تاثیرگذار قرار دارند، آزمونی که رای منطق و عقلانیت آن‌ها، می‌خواهد خط بطلانی همیشگی به بازی پدرخوانده‌های رانت‌خوار و فرصت‌طلب در زمین متانت و حیای مردم استان باشد.

مردم رای دادن خود را به دقایق پایانی نگه ندارند ‌

محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تا این لحظه، انتخابات بدون مشکل امنیتی در حال برگزاری است، اظهار داشت: 61 هزار نفر نیروی انسانی آموزش دیده در 3052 شعبه فعالند و انتخابات با مشارکت خوبی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه احتمال تمدید وجود دارد اما مردم رای دادن خود را به دقایق پایانی نگه ندارند، افزود: امروز انتخابات حق قانونی و حق شهروندی ماست و شرکت در انتخابات استفاده از این حق قانونی و شهروندی است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هر چقدر مجلس قوی داشته باشیم آینده روشن‌تر بوده و توسعه امیدوارکننده‌تر خواهد بود، اضافه کرد: هر چقدر پشتوانه رای نمایندگان بیشتر باشد برای استان مفید خواهد بود.

وی شرکت در پای صندوق‌های رای را سرافرازی دوستان و سرافکندگی دشمنان دانست و ابراز داشت: با شرکت با شکوه در انتخابات، باید این میثاق همدلی و همبستگی را بیشتر نشان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات مجلس یازدهم اولین انتخابات بعد از بیانیه گام دوم انقلاب است و باید این مجلس را باشکوه تر از گذشته برگزار کنیم.

بیش از 14 هزار نفر امنیت انتخابات را در استان تامین می‌کنند

سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز با حضور در مسجد آیت الله انگجی رای خود را به صندوق انداخت.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه 9500 نفر در مراکز رای گیری مشغول تامین امنیت انتخابات هستند، اظهار داشت: در مجموع بیش از 14000 نفر در قالب تامین امنیت، پشتیبانی و نیروهای واکنش سریع از نیروی انتظامی در اجرای انتخابات مشارکت دارند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در عین حال کارهای دیگر از جمله فوریت های پلیسی نیز تعطیل بردار نیست و همکاران دیگر ما در بخش های دیگر مشغول خدمات رسانی هستند.

بازدید حجت‌الاسلام علوی از ستاد انتخابات کشورانتخابات ایران| مدارس شوشتر فردا تعطیل استانتخابات ایران| نخستین وظیفه نمایندگان حراست از نظام اسلامی است

سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی نیز با حضور در مسجد آیت الله انگجی رای خود را به صندوق انداخت.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران، رای مردم را نمادی از "مردم سالاری دینی" دانست و گفت: مشارکت مردم تضمین کننده امنیت ملی است.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: به عنوان خادم و سرباز کوچک نظام از مردم عزیز می‌خواهم که بدون توجه به تبلیغات وسیع دشمن علیه کشورمان، با حضور خود مهرابطال بر آنها زده و مهر تایید بر نظام بزنند.

سردار عابدین خرم تاکید کرد: این مشارکت در هیبت و عظمت ایران موثر است و در پیشگاه خداوند روسفید بوده و در برابر دشمنان سربلند خواهیم بود.

مشکل خاصی در شعبات آذربایجان شرقی نداریم

علیار راستگو رئیس ستاد انتخاباتی استان آذربایجان شرقی نیز اظهار داشت: 62 هزار نفر در استان ما را در اجرای این انتخابات همراه می‌کنند.

وی ادامه داد: دستگاه احراز هویت در تمامی شعبات مستقر بوده و افراد مراجعه کننده احراز هویت شده و از طرفی با هماهنگی ستاد کشور و شورای نگهبان، گرفتن اثر انگشت از طریق استامپ اختیاری است.

راستگو افزود: از عوامل نظارتی می‌خواهیم حتماً با عوامل اجرایی در این راستا هماهنگ کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکل خاصی در سطح استان نداریم، گفت: در هیچ کدام از سه هزار و 53 شعبه استان مورد خاصی نداریم.

راستگو در خصوص پوشش رسانه‌ای انتخابات توسط رسانه‌های استان گفت: هم اکنون 200 خبرنگار و عکاس رسانه‌ای استان حماسه حضور مردم در انتخابات مجلس را پوشش می‌دهند.

وی ادامه داد: تعداد خبرنگارانی که در شهر تبریز اقدام به پوشش خبری می‌کنند بیش از 100 نفر است.

رئیس ستاد انتخاباتی استان آذربایجان شرقی افزود: بیش از ٤ نفر از عوامل صدا و سیما نیز در سطح آذربایجان شرقی پوشش یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند.

وی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم اصل شناسنامه و کد ملی خود را به همراه داشته باشند و رأی خود را به آخر وقت موکول نکنند.

انتهای پیام/115/ش

R7887/P/S6,47/CT7 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس استان آذربایجان شرقی انتخابات مجلس ستاد انتخابات پای صندوق آمده اند حماسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، در این مدت گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر و بارش باران گاهی به صورت رگبار می‌شود.

وی با اشاره به احتمال برخورد آذرخش، اظهار کرد: برای پیشگیری از برخورد آذرخش، مردم در روزهای بارانی از رفتن به ارتفاعات و قرار گرفتن در زیر درختان در فضای باز خودداری کنند.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به شدت بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد بنابراین مردم از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

امیدفر، ادامه داد: از روز سه شنبه جوی پایدار در استان حاکم می‌شود.

کد خبر 6077398

دیگر خبرها

  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • دانش و فناوری بومی رمز موفقیت مقابله با تهدید خارجی
  • تجمع مردم آذربایجان شرقی در حمایت از عملیات سپاه
  • شادی مردم آذربایجان شرقی با رژه موتوری و خودردیی
  • تجمع مردم دیار آفتاب در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • هشدار جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر در آذربایجان شرقی
  • ابراز خرسندی مردم آذربایجان شرقی از سیلی به اسرائیل