Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز عشایر همیشه در صحنه منطقه مغان همزمان سراسر کشور با حضور پرشور و گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، امروز عشایر همیشه در صحنه منطقه مغان همزمان سراسر کشور با حضور پرشور و گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشایر منطقه مغان امسال نیز همانند دوره‌های گذشته حماسه‌ بزرگ مشارکت همگانی و پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه خلق کردند.

انتخابات ایران| حضور پرشور مردم دیار سیدالکریم پای صندوق های رایانتخابات ایران| استاندار آذربایجان غربی: خطاهای انتخاباتی و تبلیغاتی بررسی می‌شونداطلاعیه شماره 27 ستاد انتخابات کشور: ملاک های اصلی تشخیص واجدین شرایط أخذ رأی و صدور تعرفه

آری امروز در دوم اسفندماه عشایر منطقه مغان بدون هیچ‌گونه توجهی به مسائل و مشکلات اقتصادی فقط برای نا امید کردن دشمنان ایران اسلامی پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده و با رای‌های خود برای تحقق مجلسی قوی تلاش کردند.

انتهای پیام/ 146/ح

R41374/P1357/S6,49/CT8 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات مجلس منطقه مغان حضور پرشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تکلیف پنج حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد.

وی افزود: برای مشخص شدن نمایندگان ۲ کرسی دیگر نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسامی رقابت ۴ نامزد به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی روز جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082515

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم