Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@22:10:03 GMT

مدارس استان مرکزی فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۳۰۷۱

مدارس استان مرکزی فردا تعطیل است

رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تمامی مدارس شهری و روستایی، آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی این استان روز شنبه سوم اسفندماه جاری تعطیل است.

به گزارش برنا از اراک ، عبدالمجید یوسفی نکو افزود: فرآیند انتخابات در سطح  شمار زیادی از مدارس استان جریان دارد و با توجه به استقرار شعب اخذ رای  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  و مشارکت گسترده فرهنگیان استان به‌عنوان عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات فعالیت مدارس استان فردا دایر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تعطیل مدارس استان روز شنبه در نوبت صبح و عصر در تمامی ۱۲ شهرستان و همه مقاطع تحصیلی است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدارس تعطیلی مدارس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است

ایسنا/گیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: بناهای تاریخی و فرهنگی تحت پوشش اداره کل میراث‌ فرهنگی گیلان ۱۳ فروردین ماه تعطیل هستند.

ولی جهانی امروز، ۹ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: تمامی اماکن فرهنگی و تاریخی شامل موزه‌ها، قلعه‌ها و غیره تحت مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان در روز دوشنبه، ۱۳ فروردین ماه مصادف با شهادت امیرالمؤمنین(ع)، تعطیل می‌باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان افزود: با توجه به این تعطیلی، انتظار داریم مردم عزیز همکاری لازم با اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان داشته باشند و هرگونه بازدید از این اماکن را به روزهای بعد موکول کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • فال انبیا فردا پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • سینماهای ایران در این تاریخ‌ها تعطیل است
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر