Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مشکلی در روند برگزاری سالم انتخابات در استان نداریم افزود: تا به این لحظه مشکلی در برگزاری انتخابات بوجود نیامده و خوشبختانه روند انتخابات به خوبی طی می‌شود.

وی ادامه داد: به لحاظ امنیتی تا به این لحظه مشکلی پیش نیامده و امنیت کامل برقرار است و خوشبختانه انتخابات روند طبیعی و عادی خود را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی افزود: تمام تلاش‌های عوامل اجرایی بر این بوده تا در دورترین نقاط استان نیز صندوقهای سیار ارسال شود تا مشکلی در رأی گیری برای هموطنان عزیز پیش نیاید.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: در حال نزدیک شدن به ساعت پایانی رأی‌گیری هستیم و کسانی که هنوز در رأی‌گیری شرکت نکرده‌اند، خود را به شعبه‌های اخذ رأی برسانند.

وی تاکید کرد: منتظر اعلام تمدید زمان رأی‌گیری از سوی وزارت کشور هستیم و در صورت نیاز تمدید زمان تا دقایقی دیگر اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی یادآور شد: تا ساعت ١٧ حدود ۴٠ درصد مردم واجد شرایط رأی در استان، پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی خود را در صندوق انداخته‌اند.

کد خبر 4859043

منبع: مهر

کلیدواژه: علی مصطفوی انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران بیرجند رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟

ارسلان مالکی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه در حال روند عرضه زمین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است و این افزایش عرضه زمین زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی می‌شود گفت: افزایش عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت خود باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند حضور پر رنگ تری در روند ساخت مسکن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت‌های مردمی دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

او گفت: افزایش عرضه زمین و اختصاص تسهیلات ساخت خود می‌تواند ظرفیت‌های مردمی را در این بخش رشد دهد.

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی