Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی در این زمینه آماده رسیدگی و برخورد با تخلفات است و هموطنان می توانند شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا تارنمای t135.ir به این سازمان اعلام کنند. 
وی اظهارداشت: در این زمینه قیمت اعلامی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برای ما مبنا است و چنانچه سقف قیمت براساس کیفیت کالاهای موجود در بازار مشخص باشد، قطعا با این تخلفات رسیدگی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرد: از کارخانه های تولیدی نیز درخواست داریم تا الزامات قیمت گذاری کالاها را رعایت کنند.
سخنگوی سازمان تعزیرات خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا باعث لزوم استفاده از ماسک و دستکش یک بار مصرف برای پیشگیری از ابتلا شده، با کسانی که به دنبال سودجویی و به خطر انداختن سلامت مردم باشند؛ بدون چشم پوشی و برابر قانون در اسرع وقت برخورد می کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا قوه قضاییه سازمان تعزیرات حکومتی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قوه قضاییه سازمان تعزیرات حکومتی ویروس کرونا قوه قضاییه سازمان تعزیرات حکومتی سازمان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط 18 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طیبی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: پرونده قاچاق ۱۸ هزار و ۴۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته طیبی، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی متهم وصول شد.

طیبی گفت: مأموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی شهرستان آبادان این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6083855

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز
  • ضبط 18 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان