Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرماندار اراک گفت: ۳۱۴ شعبه اخذ رای در سطح شهر اراک مشغول جمع آوری آراء هستند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین بختیاری عصر امروز در دیدار با هیات اجرایی انتخابات استان با اشاره به حضور باشکوه مردم اظهار داشت: تعداد 48 نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان باهم رقابت می‌کنند که 12 نامزد زن و 36 نامزد مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعب‌های اخذ رای فعال هستند و مردم می‌توانند رای خود را به صندوق انداخته و نباید رای دادن خود را به ساعات پایانی رای‌گیری موکول کنند.

فرماندار اراک ادامه داد: 314 شعبه اخذ رای در سطح شهر اراک و تعدادی در سایر  شهرستان‌ها و تعدادی هم صندوق سیار در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، زندان‌ها و غیره فعال هستند، تعداد 8 هزار نیروی اجرایی، نظامی، بازرسی، نظارتی، خدمت‌رسان و پشتیبان در فرایند برگزاری انتخابات حضور دارند.

‌انتخابات ایران| مدارس اهواز روز شنبه تعطیل اعلام شد‌انتخابات ایران| ازدحام جمعیت در شعب اخذ رأی کردستان / حضور مردم بیش از دوره‌های گذشتهحضور باشکوه مردم گیلان در انتخابات به روایت تصویر

بختیاری بیان کرد: استفاده از استامپ اختیاری است به همین سبب مردم با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه می‌توانند رای دهند.

انتهای پیام/713/ش

R7980/P/S6,73/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوالنوری: ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس شده‌اند

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس در نشست شورای وحدت برای تحول در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر پنج نفر به شکل پراکنده برای ریاست مجلس دوازدهم داوطلب شده اند.

وی افزود: نمیدانم چه اسامی مطرح شده است، اما برخی از جریان‌ها و تشکل‌ها به بنده هم پیشنهاد دادند، اما تصمیم قطعی نگرفته‌ام.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین درپاسخ به سوالی درباره انتقام ایران از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: برخورد جمهوری اسلامی با رژیم صهیونیستی سخت و متنوع است.

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد
  • امکانات رایگان رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ذوالنوری: ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس شده‌اند
  • امکانات رایگان صداوسیما در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات