Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت لبنان از مشاهده یک فرد مبتلا و ۲ مورد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در هواپیمایی از مبدأ ایران خبر داد.

به گزارش یورو نیوز، حسن حمد، وزیر بهداشت لبنان روز جمعه ۲۱ فوریه، دوم اسفند اعلام کرد نخستین مورد ابتلا به بیماری کورونا در این کشور مشاهده شده است. به گفته حمد، فرد مبتلا یک زن لبنانی است که پیش از این در قم بوده و با هواپیما از ایران وارد فرودگاه بیروت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای حمد که در یک نشست مطبوعاتی اضطراری در ساختمان وزارت بهداشت لبنان سخن می‌گفت، تصریح کرد: «کمیته ملی مبارزه با اپیدمی کورنا [...] با بررسی نخستین مورد مشاهده شده امروز در لبنان ابتلای این زن ۴۵ ساله را که از قم آمده را تأیید کرد.»

به گفته وزیر بهداشت لبنان، دو تن دیگر از سرنشینان همین هواپیما با علائم مشابه فرد مبتلا، مشکوک به بیماری کرونا هستند.

تایید مرگ ۲ نفر دیگر در ایران

وزارت بهداشت ایران مرگ ۲ نفر دیگر را در اثر ابتلا به ویروس کرونا تایید کرد. این وزارتخانه همچنین از تأیید ابتلای ۱۳ شهروند دیگر به این ویروس خبر داد.

طبق اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت ایران، نتیجهٔ آزمایش کرونای ۴ بیمار در تهران و ۷ بیمار در قم مثبت بوده است. همچنین دو مورد ابتلا به این ویروس در گیلان نیز گزارش شده است.

بنابر اعلام همین منبع ۱۳ مورد مبتلا،‌ اغلب یا ساکن قم هستند یا اخیرا به این شهر رفت و آمد داشته‌اند.

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی بهداشت ایران اعلام کرد که در روزهای گذشته هزاران نفر به کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی کشور رجوع کرده‌اند و بیش از ۷۳۵ مورد با «علائم شبه آنفلوآنزا» بستری شده‌اند.

 

لینک کوتاه: asriran.com/002zy1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا ویروس لبنان قم بهداشت لبنان فرد مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «طلوع‌ خونین‌»، به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی و تهیه‌کنندگی داوود زارع گاریزی اجرای عمومی خود را از روز دوشنبه، ۲۰ فروردین‌ ۱۴۰۳ در سالن ناظرزاده‌کرمانی تماشاخانه‌ ایران‌شهر آغاز کرده است.

در خلاصله نمایش «طلوع خونین» که بر اساس نمایشنامه «تیتوس آندرانیکوس» اثر ویلیام شکسپیر است، چنین آمده است: در روم باستان ۲ زن برای تصاحب قدرت با یکدیگر جدال می‌کنند و در این بین با دسیسه‌هایی که این ۲ زن می‌چینند، افرادی چون فرمانده‌ها و اعضایی از کاخ را برای رسیدن به هدف خود می‌کُشند. در بین این دسیسه‌ها، پادشاه روم باستان متوجه حیله آن ۲ زن شده و آن ۲ زن را به قتل می‌رساند و پس از به قتل رسیدن آن‌ها خود نیز خودکشی می‌کند و قدرت پادشاهی وی به پسر کوچک‌ترش می‌رسد.

مسعود طیبی کارگردان این اثر، که تنها کارگردان ایرانی ثبت‌شده در آرشیو جهانی شکسپیر با نمایش‌های «اُفلیا»، «سندرم هملت» و «نفرین رزالین» است.

در این نمایش علیرضا جلالی‌تبار، آرام نیک‌بین، صدف بهشتی، علی یعقوبی، کیوان بهرامی، محمدجواد بهروز، یگانه محمدی، نیکی نیکخواه، دیاکو افسر، محمد جواد شیخ، سارا رحمان‌پور، نیوشا جندقیان، هوتن میرزائی، صدرا عالیجاه، علی کاظمی، علیرضا ذوالفقاری، حسام قانونی، علی علمدارزاده، داود رازگردانی به ایفای نقش می‌پردازند.

مجریان طرح: ایمان یزدی، مهدیه عابدینی، آکادمی ‌هنرهای ‌نمایشی ‌میزانسن، مشاور کارگردان: بانوتیر-سمیه ‌طیبی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: یزدان ‌گرم‌آبی، منشی صحنه: آناهیتا آذری، دستیاران کارگردان: محمدمسعود ‌قلیچ‌خانی، ریحانه ‌چزانی، مهدی ‌اقبالی، طراح لباس: نسیم ‌ملکی، طراح نور: علی ‌کوزه‌گر، طراح صدا: عزیز ‌اکبری، طراح گریم: بتسابه نعیمایی، طراح دکور: مسعود ‌طیبی، محمدجواد ‌شیخ، طراح گرافیک: هومان مهرآذین، ساخت تیزر: سیاوش مهرآذین، عرفان مهرآذین، مدیر صحنه: محمد پورابراهیمی، دستیار صحنه: الهه ‌تیموری، دوخت لباس: سمیه ‌خواسته، ساخت دکور: یزدان ‌گرم‌آبی، عکاسان: رامتین ‌جهانبانی، آتناسادات ابریشمی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: نوید ‌آغاز، مدیر امور رسانه: امیر ‌پارسائیان‌مهر، همکار روابط عمومی: پارسا اسماعیلی، دیگر عوامل نمایش «طلوع خونین» هستند.

تهیه اینترنتی بلیت نمایش «طلوع‌ خونین‌» از طریق سایت تیوال انجام می‌شود.

تیزر جدید نمایش «طلوع خونین» را اینجا تماشا کنید.

عکس از رامتین جهانبانی است.

کد خبر 6081751 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مشاهده پلنگ نر در منطقه حفاظت‌شده دربند مشکول (فیلم)
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی