Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: دانشگاه‌های استان مرکزی فردا شنبه تعطیل است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اخبار انتخاباتی در استان مرکزی اظهار داشت: از یکی دو ساعت قبل مراجعات در اغلب نقاط استان برای رای دادن افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه به سمت مراحل پایانی می‌رسیم حضور مردم افزایش یافته و از هم‌استانی‌ها تقاضا داریم که هر چه سریع‌تر در ساعات باقیمانده نسبت به رای دادن اقدام کنند.

ستاد انتخابات کشور: انتخابات تا ساعت 20 تمدید شدانتخابات ایران| 314 شعبه ‌در سطح شهر اراک ‌آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنندانتخابات ایران| پیش‌بینی تمدید مهلت انتخابات در اردبیل به‌دلیل استقبال مردم

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون هیچ‌گونه مورد خاص امنیتی را در استان شاهد نبودیم، هم از دست‌اندرکاران و هم مردم تشکر می‌کنیم.

اکرمی بیان کرد: به سبب افزایش مراجعه و صفوف طولانی احتمال تمدید ساعت رای‌گیری وجود دارد، اما تقاضا داریم که مردم در همین ساعت باقیمانده که از 8 صبح تا 18 عصر بوده نسبت به حضور در شعب اخذ رای اقدام کنند.

وی ادامه داد: اما با توجه به حضور پررنگ مردم ساعت اخذ رای تمدید می‌شود، تا ساعت 14 بیش از 200 هزار نفر از واجدین شرایط رای در استان مرکزی به شعب اخذ رای مراجعه کرده‌اند و رای خود را در صندوق انداحته‌اند.

اکرمی افزود: با توجه به اینکه اغلب شعب اخذ رای در مدارس مستقر است و اغلب معلمان و دانشجویان و غیره در بخش‌های مختلف انتخابات فعال هستند بنا به دستوز استاندار مرکزی تمامی مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی و همچنین دانشگاه‌ها فردا 3 اسفندماه تعطیل هستند.

انتهای پیام/712/ش

R7980/P/S6,73/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس استان مرکزی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار   ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

  رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر اب کرد.

 وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۱ پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۱ در استان اجرا می شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم .

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

 شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیان طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ های رسانه ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • چالش دنباله‌ دار تعطیلی پنجشنبه یا شنبه | مرکز پژوهش‌ ها: فعلا دست نگه دارید
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است