Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه در سال ۹۴ بیش از ۸۰ درصد جمعیت در رای گیری مشارکت داشتند، افزود: پیش بینی می شود در این دوره از انتخابات بیش از ۷۰ درصد مردم مشارکت داشته باشند.

عدالت حاجی پور دوم اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پارس آباد، اظهار کرد: صد و هفت هزار نفر در شهرستان پارس آباد حائز شرایط رای دادن میباشند که از این تعداد ۹ هزار نفر رای اولی محسوب میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه شهرستانهای پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز افزود: سه هزار نفر در ۲۵۴ شعبه اخذ رای در این سه حوزه انتخاباتی فعالیت و فرایند انتخابات را رصد میکنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نحوه شمارش رای در این دوره سیستمی و به صورت تجمیع آرا می باشد، خاطرنشان کرد: تا سبز شدن وضعیت سیستم، مجموع آراء مشخص نمیشود و تا شمارش آخرین برگههای رای کسی از نتایج آرا مطلع نخواهد شد.

وی  با بیان اینکه رعایت قانون و اصل بی‌طرفی برای ما مهم ترین ملاک است، اضافه کرد: امنیت انتخابات جزو وظایف اصلی ماست و اجازه نخواهیم داد معاندین و فرصت طلبان از این خلاء سوء استفاده کنند.

فرماندار شهرستان پارس آباد ادامه داد: ۲۴ ساعت مانده به زمان رای گیری تمامی کاندیداها برنامه تبلیغاتی خود را متوقف نموده و تا شعاع ۱۰۰ متری کلیه شعبات، تصاویر  تمامی کاندیداها امحا و جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر اساس قانون تا زمانی که نتایج شمارش آراء از طریق مراجع ذی صلاح اعلام نشده باشد، هیچ کاندیدایی اعلام نتایج رای گیری یا اظهارنظر در خصوص نتایج زودهنگام را ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 دوم اسفند 98 شهرستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تکلیف پنج حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد.

وی افزود: برای مشخص شدن نمایندگان ۲ کرسی دیگر نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسامی رقابت ۴ نامزد به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی روز جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082515

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است