Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:06:48 GMT

حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۳۳۳۷

حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی

ایسنا/لرستان رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی لرستان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باشکوه است و باید منتظر باشیم ببینیم انتخابات تمدید می‌شود یا نه؟

محمد رزم با حضور در یکی از شعب اخذ رأی خرم‌آباد پس از انداختن رأی خود در صندوق در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات در آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم ما به این فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «حضور در انتخابات یک وظیفه و تکلیف شرعی است» و  به این وظیفه سیاسی، دینی و ملی خود عمل می‌کنند.

رزم تأکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باشکوه است باید منتظر باشیم ببینیم انتخابات تمدید می‌شود یا نه؟

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی لرستان افزود: تمام عوامل اجرایی، نظارتی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی چند ماه پای کار هستند که در این راستا کمیته‌هایی تشکیل و جلسات مختلفی برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که دستگاه قضا با تمام توان برای برگزاری انتخابات آزاد و سالم در خدمت مردم است، افزود: زمینه لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده، مردم با اطمینان خاطر به عنوان یک وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی به این تکلیف دینی خود عمل کنند.

رزم ادامه داد: ما با شرکت در انتخابات خدمت‌گزاران خودمان را انتخاب کرده و پاسخ کوبنده و مأیوس کننده‌ای به دشمنان بدهیم که موجبات امنیت ملی، سربلندی انقلاب اسلامی و ملت ایران اسلامی فراهم شود.

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: به‌عنوان یک خدمتگذار از مردم انتظار داریم در ساعات باقیمانده پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و خدمتگذاران اصلح طبق شاخص‌های انقلاب رای بدهند، کسی که متعهد، شجاع، متخصص، انقلابی، مردمی و دارای عملکرد جهادی است انتخاب و در سرنوشت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود دخالت کنیم و این امانت را به اهل آن بسپاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري انتخابات مجلس یازدهم دوم اسفند 98 انتخابات 98 انتخابات پای صندوق های رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت

محسن اسدبیگی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۳۲۰ هزار نفر در قالب ارزیابی وسع در صندوق بیمه سلامت همگانی تحت پوشش قرار گرفتند، اظهار کرد: سال گذشته همچنین ۵۸ هزار و ۸۶۵ مددجوی کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.
به گفته وی سال گذشته همچنین برای ۷۳ هزار نفر از افراد حاشیه نشین پوشش بیمه‌ای ایجاد شده است.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: سال گذشته تفاهم نامه‌ای با اداره کل بهزیستی در راستای تحت پوشش قرار گرفتن مددجویان بهزیستی، افراد مجهول الهوبه و معتادین متجاهر منعقد کرده‌ایم.
به گفته اسد بیگی از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری لرستان یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفر از جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
وی اظهار کرد: از یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفری که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند ۶۸۵ هزار تحت پوشش بیمه روستایی، ۳۲۳هزار تحت پوشش بیمه همگانی، ۱۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش صندوق کارکنان دولت و ۹ هزار و ۸۰۰ نفر در صندوق سایر اقشار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود