Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات البرز ضمن تقدیر و تشکر از مردم البرز، حضور مردم را در پای صندوق های رای چشمگیر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ نورمحمد فردی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، انتخابات استان در کمال نظم و آرامش در حال انجام است.

وی ادمه داد: علیرغم جوسازی هایی که معاندین و ضد انقلاب انجام داده بودند، اما حضور مردم را در شعبات اخذ رای گسترده و خوب می بینیم و این نشان دهنده این است که مردم نسبت به تعیین سرنوشت چهارساله خود دغدغه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی همچنین بیان داشت: مجلس شورای اسلامی مجلسی برای تصمیم گیری و قانون گذاری مسائل کلان کشور است و به همین دلیل انتخاب اعضای آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: برابر ماده 55 قانون، نامزدها می توانند در شعبه ها و صندوق های اخذ رأی نماینده داشته باشند ولی این نماینده ها حق دخالت ندارند و اگر هم مشکلی وجود داشته باشد، می توانند به رئیس شعبه یا نماینده فرماندار اطلاع دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به وجود امنیت در البرز عنوان کرد: در طول یک فصل روسای سه قوه (قضاییه، مجریه و مقننه) به البرز آمدند و این حضور، بهترین نمونه برای ایجاد امنیت در این استان است.

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته هم با حضور وزیر کشور در البرز، آخرین وضعیت امنیتی کشور رصد شد.

فردی در ادامه گفت: در حال حاضر امنیت و آرامش در کل استان البرز حکمفرماست و ما حتی یک مورد گزارش ناآرامی و ضد امنیتی نداشتیم.

وی تصریح کرد: همه دستگاههایی که وظیفه تأمین امنیت را دارند، پای کار هستند و امنیت برقرار است و رای گیری در کمال نظم و آرامش در کلیه شعبات اخذ رای جاری و ساری است.

این مسئول همچنین ضمن تشکر از مردم برای حضور پرشور در انتخابات اذعان داشت: مردم سرمایه اصلی انقلاب هستند و در طول این چند سال از انقلاب و اسلام و ارزش ها با تمام وجود خود دفاع کردند، لذا توقع این است که در این چند ساعت باقی مانده به پایان زمان رای گیری به شعب اخذ رای مراجعه کنند و رای خود را داخل صندوق ها قرار دهند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که مردم با حضور خود در انتخابات پیوند خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان از جمله تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌رود که در اکثر شهرهای کشور طرفدار دارد و البته برخی هواداران پرشور این تیم نیز معمولا رنج سفر به شهرهای دیگر را به جان می‌خرند، تا با حضور در استادیوم از تیم‌ محبوب‌شان حمایت کنند.

روز یکشنبه سپاهان در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سیروس قایقران میهمان ملوان بود و در حالی که شاهد حضور پرشور هواداران فوتبالدوست شهر انزلی بودیم، تعدادی از هواداران سپاهان نیز خودشان را به محل برگزار در استادیوم تختی سابق رسانده بودند تا به حمایت از مورایس و شاگردانش بپردازند.

این حمایت از این جهت برای بازیکنان، کادر فنی و سایر اعضای تیم ارزش بیشتری داشت که طی هفته‌های اخیر بارها شاهد عصبانیت هواداران سپاهان نسبت به نتایج کسب شده و شعار علیه اعضای تیم و باشگاه بوده‌ایم و حالا با کسب دو پیروزی پیاپی مقابل ذوب آهن و سپس ملوان روابط تیم و هواداران رو بهبود گذاشته است.

باشگاه سپاهان با انتشار این تصاویر نوشته: 
سپاس از شما که در هر نقطه ایران، در سرما و گرما کنار سپاهان هستید.

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)