Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید عسگری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۲۵ هزار نفر در شهرستان مرزی دهلران هستند که رای خود را به صندوق ها ریخته اند.

وی گفت: در این حوزه انتخابیه ۱۳۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر در شهرستان مرزی دهلران هستند.

رییس مرکز حوزه انتخابیه دهلران با اشاره به بازدید از شعب اخذ رای در شهر دهلران و بخش های موسیان و زرین آباد افزود: مردم در همه حوزه های اخذ رای مشغول فرایند مشارکت در انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری گفت: در شهرستان دهلران ۷۱ شعبه اخذ رای وجود دارد که از این تعداد ۴۸ شعبه ثابت و ۲۳ شعبه سیار هستند.

۱۹ نفر در انتخابیه دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره برای انتخاب تنها نماینده این شهرستان ها امروز ۲ اسفند ماه به رقابت می پردازند.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی دهلران پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی دهلران انتخابات مجلس شورای اسلامی دهلران هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد

ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی گفت: جهش تولید اتفاق نمی افتد مگر اینکه تامین مالی صورت گیرد.

بهزاد فر در جمع مسئولان کشاورزی استان در هشتم فروردین ماه در ارتباط با موضوع شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: یکی از شیوه های تامین مالی برای انجام کار، تنوع بخشی به این شیوه هاست.

وی افزود: بخش کشاورزی در توسعه استان و در سند برنامه آمایش سرزمینی استان از اهمیت بالایی برخوردار است و جز اولویت های ما قرار دارد.

بهزاد فر ادامه داد: سازمان ملی بهره برداری نیز در تدوین برنامه ها بهره وری بر این حوزه تاکید داشته و تکلیف قرار داده است.

وی تاکید کرد: صندوق توسعه کشاورزی با بخش دوم شعار سال یعنی مشارکت مردم انطباق کامل دارد و انطباق درستی است و اگر بخواهیم زمینه مناسبی را برای مشارکت مردم در حوزه کشاورزی تعریف کنیم شاید بهترین سازوکار صندوق های توسعه کشاورزی هستند.

وی تصریح کرد: این صندوق ها یکی از شیوه های تامین مالی صندوق کشاورزی هستند و می توان به عنوان یکی از الگوهای موفق از آن یاد برد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی های ما در حوزه تسهیلات آن است که همچنان برای دریافت تسهیلات متقاضی وجود دارد و تسهیلات نیز پرداخت می شود اما به هدف نمی خورد اما در صندوق های کشاورزی تسهیلات پرداخت شده و موجب توسعه بخش کشاورزی و اشتغال شده است.

وی گفت: ما در برنامه ششم توسعه در طرح توسعه پایدار روستایی وضعیت خوبی نداریم و بهتر است سرمایه‌ها به سوی این صندوق‌ها سوق پیدا کند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری دهلران بازدید کردند
  • بیش از ۳۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کردند
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی