Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک معالج محمدرضا شجریان گفت: ایشان اکنون به کمک دستگاه تنفس می‌کنند و نسبت به دیروز ۱۰-۱۵ درصد وضعیتشان بهتر شده است ولی شرایط عمومی مناسبی ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد بهلولی پزشک معالج محمدرضا شجریان درباره آخرین وضعیت وی به خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس گفت: وی دیروز با نارسایی شدید تنفسی و عفونت شدید دستگاه تنفسی به اورژانس بیمارستان مراجعه کرد و ما بلافاصله برایشان لوله گذاشتیم و اقدامات لازم را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شایعه درگذشت وی یا قطع‌امید کردن از بهبود و قطع‌کردن دستگاه‌ها صحت ندارد؛ ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

بهلولی درباره پایداری وضعیت شجریان گفت: امروز با درمان‌هایی که انجام گرفته، نسبت به دیروز ۱۰-۱۵ درصد وضعیتشان بهتر شده است ولی شرایط عمومی مناسبی ندارد. وضعیت از نظر همودینامیک (نبض و فشار)، پایدار است، اما خودشان نمی‌تواند تنفس داشته باشند و تمام پارامترها با دستگاه تنفسی انجام می‌گیرد.

پزشک معالج شجریان تصریح کرد: همین الان از بالای سر ایشان می‌آیم و از صبح به همراه ۷-۸ نفر دیگر تیم پزشکی، مرتباً اوضاع وی را چک می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمدرضا شجریان تکذیب درگذشت فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس هوای قابل قبول در تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک | ار فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت