Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق بصیری عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در بازدیدهایی که داشتیم کمبودی احساس نشد زیرساخت‌ها کامل است؛ ضمن اینکه بیشترین نگرانی ما این بود که فیبر نوری و در نتیجه سیستم احراز هویت قطع شود اما الحمدالله همه شرایط عالی بود و حتی صندوق‌های سیار هم آنلاین بودند.

وی افزود: اما شرکت مخابرات گله مندی داشتند که علیرغم اینکه خواسته بودند حفاری توسط هیچ شرکتی انجام نشود ولی برخی پیمانکاران رعایت نکرده بودند که ما تذکر دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: از نظر تعرفه کمبودی در هیچ کجای استان مشاهده نشد حتی در مناطق صعب‌العبور هم کمبودی گزارش نشده است.

بصیری در خصوص میزان مشارکت مردم کرمان در انتخابات شورای اسلامی تصریح کرد: تا این لحظه مشارکت خوب بوده گرچه به صورت مواج بود یعنی مشارکت مردم از ابتدای رأی‌گیری تا ظهر بسیار خوب بود بعد یک مقدار افت داشت و مجدد بعدازظهر اوج گرفته است. پیش بینی می‌شود همچون ادوار گذشته در ساعات پایانی شاهد مشارکت بیشتر مردم پای صندوق‌های اخذ رأی باشیم.

وی به بحث امنیت انتخابات اشاره کرد و افزود: مسئولیت امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی است ضمن اینکه ۱۲ هزار نفر از نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج کار امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

بصیری در خصوص انتشار برخی شایعات در خصوص رأی آوردن برخی کاندیداها ابراز داشت: به طور کلی در مورد کاندیداها به شایعات توجه نکنند زیرا در مورد نتایج هیچکس صلاحیت ندارد به جز مراجع رسمی و اگر جایی عنوان شود تخلف انجام شده، پیگیری و رصد خواهد شد و شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی با آن برخورد خواهد کرد.

وی افزود: بیشترین تخلفات انتخاباتی تبلیغات در فضای مجازی بوده لذا اگر حجم تبلیغات زیاد باشد زودتر می‌شود آن را رصد کرد اما در مواردی که تبلیغات به صورت فردی باشد کار مشکل می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان چهار فاکتور سلامت، امنیت، رقابت و دقت در انتخابات را به عنوان فاکتورهای مد نظر انتخابات مطرح کرد و یادآور شد: این چهار فاکتور در کار لحاظ شده و کار روال عادی خود را طی می‌کند ضمن اینکه گزارشاتی از تخلفات برخی عوامل اجرایی واصل شده که سریعاً پیگیری شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات تبلیغات شرکت مخابرات شورای اسلامی نیروی انتظامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، عصر چهارشنبه در بازدید از کارخانه تولید روغن نباتی گلناز کرمان با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی، وضع یک سری قوانین را مانع فعالیت و سرمایه گذاری می‌دانند گفت: با توجه به اینکه امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است، دستگاه قضائی در سطح کشور و استان برنامه‌هایی را برای حمایت و تحقق شعار سال دارد و از سرمایه گذاری‌های مردم در بخش تولید حمایت خواهد کرد.

وی افزود: سیستم قضائی استان کرمان گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی دارد و تا حد امکان به رفع موانع تولید کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب مردم در راستای مشارکت در تولید تصریح کرد: این موضوع آنچنان اهمیت دارد که موجب شده است تا مقام معظم رهبری از مردم درخواست کنند تا سرمایه خود را در زمینه جهش تولید و کارآفرینی به کار گیرند و در مقابل لازم است تا مسئولین زمینه مشارکت در سرمایه گذاری را تسهیل و فراهم کنند.

حجت الاسلام حمیدی افزود: با توجه به شعار سال لازم است مسؤولین و مردم در کنار یکدیگر به افزایش و جهش تولید کمک کنند و این موضوع یکی از اولویت‌های دادگستری استان کرمان در سال پیش رو خواهد بود.

کد خبر 6081292

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • تهدید حماس به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش‌بس با رژیم صهیونیستی