Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@21:51:30 GMT

آغاز شمارش آرا، بلافاصله پس از پایان زمان رای‌گیری

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۳۴۹۶

آغاز شمارش آرا، بلافاصله پس از پایان زمان رای‌گیری

ایسنا/کرمان فرماندار کرمان گفت: شمارش آرا بلافاصله پس از پایان زمان رای گیری آغاز خواهد شد و جمع بندی نهای در اسرع وقت به مردم استان کرمان اعلام خواهد شد.

"علی بابایی" در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای گیری حسینیه ثارالله کرمان، ضمن دعوت مجدد مردم برای حضور در پای صندوق های رای گفت: مردم برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رای حضور یابند تا منتخبین اصلحی را روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت مردم شهرستان کرمان از ساعات اولیه صبح امروز، اظهار کرد: آماری که از سامانه جامع انتخابات داشتیم نشان دهنده آن است که تعدادی زیادی از مردم شهرستان کرمان به پاسداشت خون شهدا به ویژه خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند.

فرماندار کرمان با اشاره به تمدید ساعت رای گیری تا ساعت ۲۰ امشب از سوی وزارت کشور بیان کرد: باتوجه به اینکه در ساعات پایانی رای گیری در کشور و استان کرمان قرار داریم، از همه کسانی که هنوز موفق به دادن رای  نشدند دعوت می کنیم هم اکنون به شعب اخذ رای مراجعه و رای خود را به نامزد مورد نظر بدهند.

رییس حوزه انتخابیه کرمان و راور از وضعیت امنیت مطلوب انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه سخن به میان آورد و گفت: در مجموع ۴۳۲ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمان، گزارشی در زمینه ناامنی در شعب اخذ رای نداشتیم و تک تک نیروهای بسیج و انتظامی از ساعات اولیه تا پایان جمع بندی همراهی لازم را داشته و خواهند داشت.

بابایی خاطر نشان کرد: شمارش آرا بلافاصله پس از پایان زمان رای گیری آغاز خواهد شد و جمع بندی نهای در اسرع وقت به مردم استان کرمان اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 خواهد شد رای گیری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند

سازمان ملل متحد ۶ ماه پس از جنگ اسرائیل علیه غزه اعلام کرد که از زمان آغاز این جنگ در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان ملل متحد ۶ ماه پس از جنگ اسرائیل علیه غزه اعلام کرد که از زمان آغاز این جنگ در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند.

سازمان ملل متحد روز سه شنبه به وقت محلی افزود: «با گذشت ۶ ماه از جنگ، ۱۰ هزار زن فلسطینی در غزه کشته شده‌اند که در میان آنها حدود ۶ هزار مادر حضور دارند و ۱۹ هزار کودک نیز یتیم شده‌اند.»

در این گزارش آمده است که بیش از یک میلیون زن و دختر فلسطینی در نوار غزه با «گرسنگی فاجعه‌بار» مواجه هستند و عدم دسترسی به غذا، آب آشامیدنی سالم، سرویس بهداشتی فعال یا آب جاری، خطرات تهدیدکننده‌ای برای زندگی ایجاد می‌کند.

در این بیانیه افزوده شده است: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه مجروح یا جان خود را از دست می‌دهد.

«سوزان میخائیل»، مدیر منطقه‌ای زنان سازمان ملل در کشورهای عربی در یک نشست خبری در ژنو گفت: زنانی که از بمباران جان سالم به در برده‌اند، روزانه از گرسنگی، بیماری و ترس دائمی رنج می‌برند. جنگ در غزه بدون شک جنگی علیه زنان است. آنها بهای سنگینی را برای جنگی می‌پردازند که ساخته آنها نیست.

اسرائیل باید حملات شهرک‌نشینان را متوقف کند

دفتر حقوق بشر سازمان ملل نیز روز سه شنبه از ارتش اسرائیل خواست که فوراً به مشارکت فعال و حمایت از حملات شهرک‌نشینان یهودی به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی پایان دهند.

این بیانیه دفتر حقوق بشر سازمان ملل (اوچا) در پی موجی از حملات شهرک‌نشینان به شهرک‌ها و روستاهای فلسطینی در کرانه باختری رود اردن منتشر شد که با کشته شدن یک پسر ۱۴ ساله اسرائیلی در آخر هفته آغاز شد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد از زمان آغاز حملات روز جمعه، هفت فلسطینی توسط نیروهای اسرائیلی یا شهرک‌نشینان کشته و ۷۵ نفر زخمی شده‌اند.

با افزایش تنش‌ها، مقامات اسرائیل از مردم خواسته‌اند که به حملات خودسرانه متوسل نشوند. اما گروه‌های حقوق بشر مدت‌هاست که نیروهای اسرائیلی را به نادیده گرفتن حملات شهرک‌نشینان یا حتی شرکت در آنها متهم می‌کنند.

کد خبر 745283

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • پایان فروردین، مهلت بیمه رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • آغاز برداشت سیر از مزارع شهداد
  • رشد ۱۰هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات یکشنبه
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • آغاز ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی وعشایری
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی