Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی گرم‌دره روز جمعه به خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با قدردانی و تشکر از مردم ولایت‌مدار استان در خلق حماسه‌ای دیگر تاکید کرد: با توجه به درخواست‌های فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن و همچنین بروجن مبنی بر تمدید مدت زمان اخذ رای و نظر به موافقت وزیر کشور به استناد تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان رای‌گیری در این ۲ حوزه انتخابیه به مدت ۲ ساعت یعنی تا ساعت ۲۰ ( ۸شب) تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به درخواست فرماندار مرکز حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار که با مشورت فرمانداران حوزه فرعی انجام شده بود، در این حوزه انتخابیه یک ساعت یعنی تا ساعت ۱۹ (۷ شب) تمدید شده است.

مردانی گرم‌دره تصریح کرد: در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا با توجه به درخواست فرمانداران این شهرستان‌ها اخذ رای تمدید نشد و در همان مدت زمان قانونی یعتی تا ساعت ۱۸ (۶ عصر) به پایان رسید.

وی یادآور شد: قرار شد تمامی افرادی که در صف انتظار رای دادن هستند به داخل شعبه اخذ رای هدایت شوند و در مراحل رای‌گیری قرار گرفته و درب شعب بسته شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نفر را برای حضور در مجلس یازدهم انتخاب می‌کنند.

برچسب‌ها کوهرنگ بروجن لردگان کیار شهرکرد چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اردل سامان فارسان پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در چهار محال و بختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ بروجن لردگان کیار شهرکرد چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اردل سامان فارسان کوهرنگ بروجن لردگان کیار شهرکرد چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اردل سامان فارسان حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان فارس در صداوسیمای فارس کلید خورد.
ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و شیراز و زرقان در صداوسیمای فارس آغاز شد.
در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد رقابت بین دو نامزد سیروس سجادیان و اسفندیار عبدالهی است و در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان رقابت بین چهار نامزد ابراهیم عزیزی، علیرضا پاک فطرت، سید اسماعیل حسینی و رحمت اله مرزوقی برای تصدی دو کرسی باقیمانده این حوزه در مجلس است.
سیمای فارس مستند ۲۰ دقیقه تبلیغاتی از هر یک از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با موضوع معرفی نامزد، عملکرد و پاسخ به سوالات در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را ضبط کرد.
چهارشنبه و پنج شنبه ۵ و ۶ اردیبهشت ماه نیز سه مناظره به صورت مجزا از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و سه مناظره از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، هر مناظره به مدت یکساعت ضبط می‌شود.
برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس در فرصت تبلیغات نامزد‌ها که از ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد کاملا رایگان از شبکه فارس ضبط و پخش خواهد شد.
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود و انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم