Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات با بیان اینکه حضور مردم تاکنون در انتخابات خوب بوده است، گفت: امیدوارم با حضور مردم در ساعات آخر رای گیری، آمار شرکت کنندگان به نرم قابل قبولی برسد.

به گزاش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید محمود علوی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور گفت: از اول صبح مرتب از طرق مختلف در جریان اخذ رأی در سراسر کشور بوده ایم و با مدیران کل وزارت اطلاعات و ستاد انتخابات در تماس بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند خوبی در حال برگزاری است. رعایت برخی مسائل از سوی مجریان و ناظران روند اخذ رأی را شاید کند کرده است اماسلامت انتخابات را تضمین می کند.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: مردم از ساعات اولیه،  در شعب حضور دارند وهرچه به ساعات آخر نزدیک می شویم، حضور مردم هم  بیشتر می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات خوب بوده است. مردم همیشه نقش خود را به بهترین نحو ایفا کرده اند و امیدوارم  با حضور مردم در ساعات آخر رای گیری، آمار شرکت کنندگان به نرم قابل قبولی برسد./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس علوی انتخابات مجلس انتخابات حضور مردم ساعات آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه ملی ریشه کنی بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در خوشاب

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس شبکه دامپزشکی خوشاب گفت: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک، یک بیماری حاد ویروسی با واگیری بالا، شدید، اخطار کردنی و قابل انتقال مرزی در نشخوارکنندگان کوچک اهلی و حیات وحش است که با ایجاد واگیری و تلفات بالا، خسارات اقتصادی قابل ملاحظه‌ای در این گونه دام‌ها به وجود می‌آورد؛ بنابراین مهار کامل و در نهایت ریشه کنی این بیماری در دستور کار سازمان دامپزشکی کشور قرار گرفته است.

محمود ترخاصی افزود: طرح سراسری واکسیناسیون دام‌های سبک شهرستان علیه این بیماری با استفاده از توان ۸ نیروی عملیاتی دامپزشکی بخش دولتی و خصوصی بصورت رایگان از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

او گفت:تا کنون بیش از ۲۱ هزار راس دام سبک مورد مایه کوبی قرار گرفته اند و پیش بینی می‌شود کلیه جمعیت دامی موجود در واحد‌هایی روستایی و عشایری با اولویت مناطق مجاور با مناطق چهارگانه حفاظت شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست و مجاور حیات وحش، علیه این بیماری ایمن سازی شود.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه ملی ریشه کنی بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در خوشاب
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست