Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران عصر امروز از شعب اخذ رای شهرستان شهریار بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز(جمعه)به منظور سرکشی به شعب انتخاباتی استان تهران، به شهر شهریار سفر و از شعبه انتخاباتی مدرسه پسرانه معلم و مسجد جامع شهریار بازدید کرد.

 

بنابراین گزارش، فرآیند اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس و اولین میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با دستور وزیر کشور ساعت ۸ امروز در سراسر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات در ۵۵ هزار شعبه اخذ رأی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود، و در مجموع بیش از یک میلیون نفر در روند برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

 

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور متولدین دو اسفند ۱۳۸۰ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات پیش رو رأی دهند لذا مجموع افراد واجد شرایط رأی دادن برای انتخابات مجلس، ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار ۱۵۹ نفر خواهد بود.

 

همچنین بر اساس اعلام وزیر کشور زمان رای گیری تا ساعت ۱۲ امشب ادامه خواهد یافت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس محسنی بندپی انتخابات مجلس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند

مهدی محمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با اشاره به موضوع مبارزه با قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دادستانی شهرستان شهریار اظهار کرد: «در جهت حمایت از تولید و معیشت شهروندان طی شش ماه گذشته این دادستانی اقدام به کشف انواع کالا‌های قاچاق و احتکارشده کرده است.»

به گزارش ایلنا، وی افزود: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوارکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخانه، ۹۸ هزار قلم انواع لوازم یدکی در مجموع به ارزش ۹۰۵ میلیارد ریال کشف شد.

دادستان شهریار در پایان تصریح کرد: ۸۹ نفر از قاچاقچیان که در زمینه قاچاق کالا که در سطح شهرستان شهریار اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند، شناسایی و تحویل مرجع قانونی شدند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • مردم شهرستان‌های غرب استان تهران در حمایت از اقدام قاطع سپاه پاسداران اجتماع برگزار می‌کنند
  • ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند
  • لغو تمام پروازهای فرودگاه مشهد به جنوب و غرب کشور
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • تشکیل استان تهران غربی در دست بررسی است