Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه تولید شبکه نسیم گفت: تولید مسابقه جدید در دستور کار این شبکه قرار ندارد و اجرای آقای یاسر در چنین مسابقه ای صحت ندارد.

«مرتضی جاسبی» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره انتشار خبری مبنی بر اجرای مسابقه جدید در شبکه نسیم با اجرای مجید یاسر در خبرگزاری فارس گفت: شبکه نسیم تولید مسابقه جدیدی را در دستور کار ندارد، پس بنابراین نام بردن از مجری جدید هم صحیح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به حفظ برندهای موجود شبکه اشاره کرد و توضیح داد: در حال حاضر این گروه با تهیه کنندگان  برنامه ها و مسابقه های شاخص شبکه نظیر شوتبال و بی کرایه در حال مذاکره است تا در آینده نزدیک از سرگیری پخش آن ها را شاهد باشیم و امیدواریم همچون گذشته مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه نسیم تولید شبکه تلویزیون مسابقه جدید شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر حج و زیارت فارس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اعزام زائران عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه امسال انجام می‌شود و در نخستین پرواز ۲۵۰ نفر زائر از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.
زینلی افزود: نخستین کاروان اعزامی از شیراز شامل زائرانی از استان‌های فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر هستند.
به گفته او؛ اعزام‌های بعدی حج عمره بعد از برگزاری حج تمتع صورت می‌گیرد.
مدیر حج و زیارت فارس همچنین از اعزام نخستین کاروان حج تمتع از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز از نیمه اول خرداد خبر داد.
به گفته زینلی؛ کاروان‌های حج تمتع امسال تحت عنوان "کاروان‌های حرم تا حرم همراه با شهدا "به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • «راز جزیره» در شبکه امید
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه‌های اطلاعاتی کشور
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه های اطلاعاتی کشور
  • ببینید | اجرای جالب آهنگ معین زد در برنامه مهمونی شبکه نسیم!