Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد النبی نارمک و در جریان بازدید از فرایند اخذ رأی و روند نظارت بر انتخابات در گفتگو با شبکه سه سیما با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: در این انتخابات همانند انتخابات‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در آغازین ساعات رأی گیری بودیم و مردم شریف ایران از لحظات ابتدایی آغاز رأی‌گیری در حوزه‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند و در برخی از حوزه‌ها هم قبل از شروع رأی‌گیری شاهد حضور مردم در شعب بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخابات جشن ملی است و طبیعتاً در جشن ملی همه مردم باید حضور داشته باشند؛ بنده به مردم عزیز توصیه می‌کنم همه اقوام و آشنایان و دوستان خود را به صندوق‌های اخذ رأی دعوت و همراهی کنند تا همه در این جشن ملی شریک باشیم.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات بسیار چشمگیر است، گفت: امروز و در روز انتخابات ملت ایران همانند ٤١ سال گذشته می‌خواهند تصمیم‌گیرنده مسائل اصلی و اساسی کشورشان باشند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب نمایندگان شایسته برای تشکیل یک مجلس قوی خیلی مهم است، افزود: یک مجلس قوی می‌تواند تصمیم‌های مهم و اساسی برای کشور اتخاذ کند.

طحان‌نظیف در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات آبروی کشور است و در بُعد بین‌المللی این آبرو، اعتبار و مشروعیت کشور و ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند به همین دلیل حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و می‌کند.

کد خبر 4859087 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان انتخابات 98 انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران شورای نگهبان راهپیمایی 22 بهمن ستاد انتخابات کشور قاسم سلیمانی ایران چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف عباسعلی کدخدایی مردم در انتخابات اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام از کاندیدا‌های فدراسیون شطرنج که از روز ۱۵ فروردین آغاز شد، سرانجام روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان رسید. در حالیکه تا روز گذشته تنها ۳ نفر ثبت نام کرده بودند که مهمترین آنها کمال جوانمرد دبیر سابق کمیته پارالمپیک بود، روز چهارشنبه و در آخرین روز ثبت نام ۱۲ نفر دیگر نام نویسی کردند تا تعداد کاندیدا‌های ثبت نامی فدراسسون شطرنج به ۱۵ نفر برسد. 

مهمترین اتفاق روز آخر عدم ثبت نام شادی پریدر سرپرست فدراسیون بود. پریدر که در روز آخر برای حضور در انتخابات استعفای خود را اعلام کرده بود، پس از دیدار با وزیر ورزش و مذاکره با وی از تصمیم خود منصرف شد و استعفای خود را پس گرفت تا در انتخابات حضور نداشته باشد. با منتفی شدن حضور پریدر ۱۲ کاندیدای دیگر به فدراسیون مراجعه کرده و برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند. 

بدین ترتیب با وجود حمایت جامعه شطرنج از وی، شادی پریدر که در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس فعالیت داشت و از ۲۷ آذر پارسال با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد، در انتخابات شطرنج حضور نخواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخودار است