Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در کردستان گفت: خوشبختانه روند انتخابات در سطح استان بدون مشکل در حال انجام و تاکنون تخلف انتخاباتی خاصی گزارش نشده است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت اولیه صبح امروز همزمان با سراسر کشور، در استان کردستان آغاز و تا ساعت 20 امشب ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان کردستان 20 هزار نفر شامل نیروهای اجرایی، نظارت و حفاظت بر صحت اجرای انتخابات کردستان نظارت می‌کنند و براساس مشاهدات عینی خبرنگاران تسنیم، «امنیت و رعایت قانون» خط قرمز پلیس استان در انتخابات است.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه تاکنون در سطح سطح استان هیچ مورد سوء امنیتی گزارش نشده است، گفت: از ساعات اولیه صبح امروز تاکنون، با مشارکت مردم و همراهی نیروهای سپاه، بسیج و مرزبانی انتخابات در صلح و آرامش برگزار شده است.

شهرام ملکی، رئیس هئیت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کردستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران که در ستاد انتخابات انجام شد، اظهار داشت: تاکنون تخلف مستندی در روند برگزاری انتخابات کردستان مشاهده و گزارش نشده است.

انتخابات ایران|رئیس ستاد انتخابات کردستان: تمام تمهیدات ‌برای خلق حماسه ماندگار ‌در ‌کردستان پیش‌بینی شده استانتخابات ایران| ازدحام جمعیت در شعب اخذ رأی کردستان / حضور مردم بیش از دوره‌های گذشته

وی با بیان اینکه یکهزار و 234 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در سطح استان وجود دارد، افزود: بازرسین ثابت و سیار در شعب اخذ رأی حاضر و بر روند برگزاری انتخابات کردستان نظارت می‌کنند.

رئیس هئیت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کردستان گفت: با هماهنگی هیئت اجرایی و  هیئت نطارت، 990 نفر از افراد آموزش‌دیده مشغول بازرسی شعب اخذ رأی هستند و تاکنون، موضوع خاصی که روند برگزاری انتخابات را مختل کند، وجود نداشته است.

ملکی بیان کرد: تنها بحث‌های موردی در برخی شعبه‌های اخد رأی اعلام شده که سریعاً از طریق بازرسی‌ها موضوع رصد و موارد لازم به عوامل اجرایی فرمانداری‌ها ابلاغ شده است.

به گزارش تسنیم؛ استان کردستان دارای 5 حوزه انتخابیه و 6 کرسی نمایندگی در خانه ملت است که شهرستان‌های «سنندج، دیواندره و کامیاران» دارای دو نماینده؛ «سقز و بانه»، «مریوان و سروآباد»، «قروه و دهگلان» و «بیجار» هر کدام یک نماینده دارند.

انتهای پیام/484/ش

R7848/P1377/S6,66/CT7 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات کردستان بازرسی انتخابات استان کردستان اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان حج و زیارت، سهمیه حج تمتع ایران در سال ۱۴۰۳ پیش‌تر از سوی رئیس سازمان حج و زیارت بیش از ۸۷ هزار نفر اعلام شده بود، که به گفته سیدعباس حسینی، از این سهمیه حدود ۸۳ هزار نفر، زائر هستند و مابقی عوامل خدماتی حج به شمار می‌آیند. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز به تازگی اعلام کرده که سرانه روحانیون و خادمان حج کاهش یافته است.

رئیس سازمان حج و زیارت در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت نیز با اشاره به کاهش عوامل و افزایش سرانه زائر، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج ۱۴۰۳ قطعی ثبت‌نام کرده‌اند و انتظار می‌رود ظرفیت باقی‌مانده تا پایان این هفته تکمیل شود.

حسینی همچنین گفت: اقدامات لازم برای صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است و امیدواریم روند دریافت ویزای زائران در بازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

سیدعلی مرعشی ـ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت ـ نیز در این شورا از روند معاینات زائران حج پیش ‌رو گزارش داد و گفت: استطاعت (جسمی) ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تأیید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع و تنها ۱۴۳ نفر رد شده‌اند.

اعزام کاروان‌های حج تمتع طبق اعلام سازمان هواپیمایی قرار است از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شود. اعزام این کاروان‌ها تا ۱۸ خردادماه ادامه دارد و پس از آن عملیات برگشت زائران به کشور آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان