Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شمشیربازی جام جهانی لهستان از امروز در ورشو آغاز شد و طی آن نمایندگان ایران در جدول مقدماتی به مصاف حریفانشان رفتند.

علی پاکدامن در مرحله مقدماتی مقابل نمایندگان بلغارستان، لهستان و ژاپن پیروز شد و نتیجه دیدار برابر حریفانی از آلمان وایتالیا را واگذار کرد.

وی در جدول ۱۲۸ نفره حریفی از انگلیس را برد و به جدول ۶۴ نفره صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکدامن در این مرحله به مصاف شمشیربازی از روسیه می رود.

محمد رهبری دیدارهای مقدماتی خود را با ۵ برد و یک باخت به پایان رساند.

وی در مصاف با نمایندگان چین، ژاپن، هنگ کنگ، آمریکا و ترکیه پیروز شد و نتیجه رقابت با نماینده فرانسه را واگذار کرد. محمد رهبری در جدول ۱۲۸ نفره نیز حریفی از گرجستان را برد و به جدول ۶۴ نفره صعود کرد. در این مرحله رهبری به مصاف نماینده رومانی می رود.

محمد فتوحی نیز در مرحله مقدماتی جام جهانی لهستان، سه برد برابر نمایندگان بلژیک، روسیه و انگلیس به دست آورد و مقابل حریفان خود از ایتالیا و ژاپن شکست خورد. فتوحی با غلبه بر شمشیرباز آمریکایی در جدول ۱۲۸ نفره راهی جدول ۶۴ نفره مقدماتی شد. نماینده فرانسه حریف او در این مرحله است.

دیدارهای جدول ۶۴ نفره مقدماتی جام جهانی لهستان امشب برگزار می شود.

مجتبی عابدینی دیگر نماینده ایران در جام جهانی لهستان است. وی به دلیل اینکه جزو ۱۶ شمشیر باز برتر در رنکینگ جهانی به حساب می آید، اولین دیدار خود را فردا و در جدول ۶۴ نفره اصلی برگزار می کند.

جام جهانی لهستان از جمله رویدادهای تأثیرگذار در وضعیت المپیکی شمشیر بازان است. تیم اسلحه سابر ایران با هدایت پیمان فخری در این رویداد شرکت کرده است.

کد خبر 4859096 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی عابدینی شمشیر بازی لهستان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی قهرمانی آسیا کشتی آزاد دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال والیبال لیگ برتر والیبال الاهلی عربستان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد جام جهانی لهستان جدول ۶۴ نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!