Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه بازدید از برخی حوزه های اخذ رای شهرستان شهریار در مدرسه پسرانه معلم در جمع خبرنگاران گفت: خبری از آخرین آمار شرکت کنندگان در استان تهران ندارم. قرار بر این است که آمار مشارکت توسط وزیر کشور اعلام شود نه منبع دیگری؛ همچنین قرار بر این شده که آمار به صورت جزئی اعلام نشود، بلکه به صورت کشوری به اطلاع مردم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران در مورد تخلفات انتخاباتی گفت: در استان تهران تخلف انتخاباتی مشهودی که روند انتخابات را دچار مشکل کند نداشته‌ایم. اوضاع شعب متعدد انتخاباتی در آرامش و امنیت خاصی در حال انجام است. در شهرستان شهریار 311 شعبه انتخاباتی وجود دارد که بیش از 300 در خود شهر شهریار استقرار پیدا کرده است.

محسنی بندپی در پاسخ به این پرسش که مشارکت مردم را نسبت به دوره گذشته چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: همیشه در استان تهران از ساعت 5 – 6 به بعد شعب انتخاباتی شلوغ می‌شود. به طور مثال دوره قبل ساعت 12 بامداد تمدید شد و عده‌ای از مردم حتی وقت کم آوردند و نتوانستند رای‌شان را به صندوق بیندازند. تلاش ما بر این است که مردم در ساعت قانونی به پای صندوق‌های رای بیایند و رای خود را به کاندیداهای مورد نظر بدهند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی فوتی تصادفات جاده ای در استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: بر اساس گزارش های اعلام شده با وجود اینکه ما یک استان وسیع و پر تردد بوده و میزان تردد ها نسبت به مدت مشابه گذشته حتی بیش از ۲ درصد افزایش داشته، اما کمترین فوتی ها را در سطح راه های استان داشتیم.

سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۶ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه شورای اداری استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری اظهار کرد: حماسه سیاسی و حضور و افزایش مشارکت مردم استان در انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از اتفاقات بسیار مبارک و ارزنده سال ۱۴۰۲ بود که از تمامی دست اندرکاران انتخابات تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: نامگذاری سال جاری با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" در ادامه توجهات مقام معظم رهبری به مساله اقتصاد طی چندین سال گذشته صورت گرفت که استان سمنان به عنوان یک استان صنعتی یقینا در سال جاری بار مسئولیت ویژه ای را در راستای تحقق شعار سال بر دوش می کشد.

هاشمی ادامه داد: مردم استان همواره در تمامی زمینه ها پای کار بوده و خواهند بود، لذا در جهت تحقق شعار سال و جهش تولید نیز در سال ۱۴۰۳ با مشارکت مطلوب و حداکثری خود، خواهند درخشید.

وی خاطرنشان کرد: کاهش نرخ تورم و پایین تر بودن نرخ تورم از میانگین کشوری در استان از دیگر دستاوردهای محقق شده در سال گذشته بود که انشالله در سال جاری نیز این مهم ادامه دار خواهد بود.

استاندار سمنان بیان کرد: برگزاری هرچه مطلوب تر دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان یکی از اولویت های جدی و اساسی است که از هم اکنون باید در دستور کار تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران استان قرار داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برگزاری مطلوب دومین کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، بحث اجرای هرچه بهتر نهضت ملی مسکن، جهش تولید با مشارکت مردم و مدیریت تنش آبی و تامین آب شرب پایدار از دیگر اولویت هایی است که در سال جدید در سطح استان به صورت ویژه آن را دنبال خواهیم کرد.

استاندار سمنان گفت: پیگیری اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی از دیگر مواردی است که باید به صورت جدی در سال جدید دنبال شود، در برخی از شهرستان ها این‌ مهم بسیار خوب به پیش رفته که ضرورت دارد در مابقی شهرستان ها نیز با جدیت بیشتر تا حصول نتیجه مطلوب و تحقق قول های داده شده به مردم، در دستور کار باشد.

هاشمی همچنین عنوان کرد: همانگونه که ریاست محترم جمهور تاکید داشتند، زمان شناسی، نیاز شناسی و استفاده از ظرفیت ها در راستای ایجاد اطمینان و ارتقاء امید در بین مردم باید مورد توجه باشد.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کار جهادی با نشستن در اتاق و جلسات به پیش نمی رود، بلکه حل مسائل و مشکلات مردم نیاز به حضور میدانی و اقدامات عملی است، طبق تاکید ریاست محترم‌جمهوری، مردم داری از اصول ویژه و جدی است که در سال ۱۴۰۳ نیز باید مدنظر همگان قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: سلامت اداری از دیگر مباحثی است که دکتر آیت الله رئیسی در اولین جلسه شورای اداری کشور به آن تاکید ویژه داشتند که انشالله در سال جدید نیز به آن توجه ویژه ای در سطح استان خواهیم داشت.

استاندار سمنان در پایان گفت: در سایه وحدت و انسجام است که می توان کارهای بسیار ارزشمندی را به ثمر رساند، لذا این مهم مورد توجه خاص مدیران دستگاه های اجرایی استان در سال جاری نیز باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • بازدید استاندار تهران از ستادهای نوروزی خدمات سفر غرب این استان
  • استاندار البرز: بازار استان باید بی وقفه زیر نظر باشد
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • مشارکت مردم در اقتصاد باعث کاهش وابستگی به نفت می‌شود
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی تصادفات جاده ای در استان سمنان