Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:11:59 GMT

حضور جامعه ورزشی خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۳۷۹۸

حضور جامعه ورزشی خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم

به گزارش روز جمعه ایرنا ورزشکاران قشر محبوب و اثرگذاری در جامعه هستند و از ساعات آغازین رایگیری در پای صندوقهای رای حضور یافته و در انتخابات شرکت کرده اند؛ با توجه به شرایط کنونی جامعه همه اقشار مختلف از جمله ورزشکاران موظفند که این انتخابات را با شکوهتر برگزار کنند و شور و اشتیاق بیشتری در صحنه انتخابات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ورزشکاران به عنوان الگوهای جامعه در انتخابات بسیار مهم بوده و باعث می شود که دشمنان به مرز و بوم این مملکت تعدی نکنند.

سیدسالار محمدنیا رییس هیات تیراندازی خوزستان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه است و همه به ویژه جامعه ورزش باید حضور گسترده ای در آن داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به محبوبیت ورزشکاران در جامعه، این قشر نقش به سزایی در زمینههای مختلف اجتماعی به ویژه انتخابات دارد که در این راستا، وظیفه ورزشکاران و جامعه ورزشی نیز بسیار حساس و سنگین است.

سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان نیز گفت: امیدواریم که ورزشکاران به ویژه جامعه وزنه برداری خوزستان به پای صندوق های رای رفته و در انتخابات حضور گسترده و فعالی داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور ورزشکاران مطرح خوزستان موجب می شود تا دیگر اقشار جامعه راغب به شرکت در انتخابات شوند افزود: ورزشکاران و قهرمانان اسطوره های ورزشی هستند و مردم دید دیگری به آنها دارند.

رییس هیات کشتی خوزستان نیز با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای موجب تقویت نظام می شود گفت: حضور ورزشکاران به ویژه قهرمانان کشتی خوزستان در صحنه انتخابات، تاثیر به سزایی در شور و اشتیاق انتخابات دارد لذا این قشر باید در انتخابات نسبت به ادوار گذشته حضور چشمگیرتری داشته باشند.

سیدحسین مرعشیان افزود: جامعه کشتی خوزستان نیز همدوش و همگام با سایر اقشار مختلف مردم حضور گسترده ای را در انتخابات دارند؛ ورزشکاران با حضور خود در پای صندوق های رای باعث می شوند که تعدادی از افراد جامعه نیز با آنان درحوزه های رای گیری حضور یابند.

دانده نشان طلای پارادو ومیدانی جهان گفت: مهم ترین وسیله برای سلامت جامعه، ورزش است و با توجه به اینکه اکثریت مردم کشورمان را جوانان تشکیل میدهند از نماینده های مجلس یازدهم انتظار می رود که کمک حال ورزش خوزستان باشند.

امان اله پاپی انتخابات را حق مردم برای تعیین سرنوشت آینده خود دانست و از آحاد ملت درخواست کرد به افرادی رای دهند که دلسوز مردم باشند.

وی گفت: حضور گسترده مردم موجب می شود که دشمنان مایوس‌تر از گذشته شوند.

قهرمان کشتی آسیا و جهان نیز با بیان اینکه این دوره از انتخابات برای ما بسیار مهم است گفت: رهبر معظم انقلاب حضور در انتخابات را یک تکلیف دانستهاند و به طور قطع ما هم برای نشان دادن همبستگی خود پای صندوق های رای حاضر می شویم.

امیر قاسمی بیان کرد: در چهل سال گذشته به طور متوسط هر سال در کشور ما یک انتخابات برگزار شده و مردم با مشارکت حداکثری و پرشور مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی می زنند.

خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. این استان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند در سراسر کشور در حال برگزاری است.

برچسب‌ها مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز انتخابات مجلس حضور گسترده داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان