Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از هزار صندوق سیار داشتیم، بعضی مناطق صعب العبور بود که مشکلی نداشتیم خوشبختانه بالگرد مورد استفاده ما واقع نشد و در اماکن دور دست استفاده نکردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا رزم حسینی در حاشیه بازدید از فرمانداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه ما همان ساعات اولیه ۸ صبح انتخابات را همزمان در 4هزار و 23 شعبه در کل استان شروع کردیم و همه فرمانداران و هیات‌های اجرایی و نظارتی حدود ۸۲ هزار نفر مشغول هستند تا به موقع بتوانند از رای مردم حفاظت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه تاکنون مشارکت قابل قبولی داریم و با توجه به تمدید زمان انتخاب تا ۸ شب، امیدواریم مردم به خصوص شهروندان مشهد که ممکن است به اطراف شهر رفته باشند؛ امکان رای دادن را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ملی و خبرنگاران بسیار فعال هستند از رسانه‌ها تشکر کرد و گفت: رسانه‌ها فضای خوبی در استان فراهم کرده‌اند تا مردم در جریان مسائل باشند.

رزم حسینی متذکر شد: مجلس جایگاه رفیعی دارد و رسانه‌ها بسیار خوب نقش خود را ایفا کرده‌اند، مسؤولان استانی هر شب گزارشی از رسانه ملی به مردم می‌دادند و امیدوارم که مشارکت خوب و قابل قبولی داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: انتخابات الکترونیکی اوایل صبح با کندی رو به رو شد ولی بعد از آن روان شد که این فوق العاده است، انتخابات الکترونیکی حرکت بسیار خوبی برای نظام انتخاباتی کشور بود و در این مرحله اقدام بسیار مثبتی بود چرا که در حال حاضر دقیقا اطلاع داریم چه مقدار تعرفه مصرف شده و چه اتفاقی افتاده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 34.8 درصد مشارکت داشته‌ایم، تصریح کرد: طبق معمول شب‌ها درصد مشارکت بیشتر می‌شود، بیش از هزار صندوق سیار داشتیم، بعضی مناطق صعب العبور بود که مشکلی نداشتیم خوشبختانه بالگرد مورد استفاده ما واقع نشد و در اماکن دور دست استفاده نکردیم.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی رسانه ملی رسانه ها مشهد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود