Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: خراسان جنوبی با داشتن مرزنشینانی غیور و روستاییان انقلابی همواره موجبات عزت و اقتدار نظام را فراهم کرده است.

برای اثبات این گفته‌ها کافی است نیم نگاهی به حضور این اقشار در صحنه‌های مختلف انقلاب انداخت. مردمانی که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های نبرد از نظام دفاع کرده‌اند و امروز هم با حضور در جبهه انتخابات ثابت کردند که به اهداف چندین ساله شأن پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز روستاییان به ویژه مرزنشینان با حضور در انتخابات صحنه‌هایی از همدلی و وحدت خلق کردند و حماسه‌ای جدید را در تاریخ خراسان جنوبی به ثبت رساندند.

انتخابات نشانه اقتدار و مردم سالاری ایران

یکی از اهالی روستای چاهداشی نهبندان در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حضور مرزنشینان در انتخابات ۱۰۰ درصدی است، گفت: انتخابات نشانه اقتدار و مردم سالاری ایران اسلامی است.

رضا احمدی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات بیان کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده از سوی متولیان برگزاری انتخابات در هیچ روستایی فراموش نشده است.

وی بیان کرد: مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی باعث وحدت، همدلی و همرنگی جامعه اسلامی شده و خشنودی رهبری را به دنبال دارد.

احمدی با بیان اینکه مردم چاهداشی به صورت ۱۰۰ درصد در انتخابات حضور خواهند داشت، اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، سرافکندگی دشمنان نظام را به دنبال دارد.

دشمن به دنبال نفوذ سیاسی در جامعه است

یکی از اهالی روستای مرزی شند معصومه هم در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در شرایط کنونی دشمن از تمامی برنامه‌هایش ناامید شده و به دنبال نفوذ سیاسی در جامعه اسلامی است.

ثریا سلیمی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهدافش برنامه‌ریزی کرده تا مردم در صحنه‌های انتخابات حضور نیابند، افزود: دشمن باید بداند که مردم حتی در روستاهای کوچک مرزی برای مقابله با برنامه‌های دشمن پای صندوق‌ها حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه هیچ فردی از مشارکت در انتخابات غافل نمی‌ماند، اظهار کرد: من هم با هدف اعلام ایستادگی در پشت سر ولی فقیه در این انتخابات حضور یافته‌ام.

سلیمی با بیان اینکه انتخابات میدان مبارزه با دشمن است، گفت: دشمن تاکنون اقدامات زیادی در زمینه فرهنگ و اقتصاد ایران اسلامی داشته که همواره شکست خورده است.

انتخابات باعث تحکیم وحدت می‌شود

یکی از اهالی روستاهای گزیک هم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور پر رنگ مردم این نقطه در پای صندوق‌ها بیان کرد: تحکیم وحدت یکی از نتایج حضور در انتخابات است.

محمد مباشری با بیان اینکه دشمن باید بداند دورترین روستاهای استان برای لبیک به فرامین رهبری آماده هستند، افزود: باید با حضور در این صحنه‌ها، تجلی نظام را به رخ دشمنان اسلام بکشانیم.

وی با بیان اینکه رهبری همواره برای حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تاکید داشته‌اند، اظهار کرد: امروز روستاییان و مرزنشینان غیور خراسان جنوبی به دنیا ثابت کرده‌اند که همواره پای فرامین امام ایستاده‌اند.

مباشری بیان کرد: دشمن به دنبال این است که نظام را برای مردم بد جلوه دهد اما مردم ایران امروز ثابت کرده‌اند که فریب مکر و حیله دشمن را نمی‌خورند.

روستاییان و مرزداران خراسان جنوبی با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی نشان دادند که محافظان خوبی برای مرزهای شرقی کشور به ویژه خراسان جنوبی هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اقتصاد ایران انقلاب جامعه جامعه اسلامی حضور در انتخابات انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پای صندوق پای صندوق ها خراسان جنوبی صحنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» در گردهمائی منطقه ای ائمه جمعه استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در شهر «خان ببین» با اشاره به جایگاه مهم امامت جمعه، اظهار کرد: به طوری که دامن پر مهر امامان جمعه برای اقشار مختلف مردم آن شهر پهن باشد و مختص برای عده ای خاص نباشد.
 
به گفته وی؛ نماز جمعه جای یک جناح خاصی نیست چون ما تابع سیاست های کلی رهبری معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و در این راستا راهنمایی های مهم مقام معظم رهبری برای همه ما اصل و اساس است.
 
امام جمعه شهر گرگان با بیان اینکه شأن امام  جمعه این نیست که در هر مسئله ای وارد شود، تصریح کرد: امام جمعه نباید با گفتار خودش مردم را از نظام و نماز جمعه جدا کرده و عامل شکاف در بین افراد جامعه باشد.
 
وی افزود: عمیق ترین و موثرترین قشر در امت اسلامی علمای دین بودند که با سال ها خون دل خوردن ها و در به دری ها در کسب معارف اسلامی زحمات فراوان کشیدند.
 
به گفته وی؛ مسئولیت امامت جمعه سخت و دشوار است؛ چون علما میراث ‌داران میراث گرانبهای پیامبراسلام (ص) هستند.
 
آیت الله نورمفیدی با عنوان اینکه ائمه جمعه چون در جایگاه منصوب رهبری قرار دارند باید در رفتار، اعمال و گفتار خودشان مراقبت کنند، ابراز کرد: «اتکاء به خدا» اساسی ترین نکته ای است که باید مد نظر همه عزیزان ائمه جمعه قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: از روز اولی که نماز جمعه در کشور شروع شد ما نیز همزمان در گرگان این فریضه را شروع و اقامه کردیم.
 
قدیمی ترین امام جمعه کشور با تأکید بر اهل تحقیق و مطالعه بودن امامان جمعه، گفت: بر اساس سال ها تجربه  به عنوان قدیمی ترین امام جمعه کشور از شما عزیزان می خواهم خطبه هایتان برای مردم همراه با مطالعه، تحقیق و دقت کامل باشد تا اگر کسی هم اشکالی به آن وارد کرد شما نیزجای دفاع برای آن داشته باشید.
 
وی افزود: گاهی حرف هایی را از امامان جمعه در نماز جمعه می شنویم که پس از ایراد آن و تحلیل های مردم این عزیزان نمی توانند پای حرفی را که زدند بایستند که این یک اشکال اساسی برای ائمه جمعه به شمار می رود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند