Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی آموزش و پروش استان اردبیل در اطلاعیه خود آورده است که  این تعطیلی بنا به تصمیم ستاد برگزاری انتخابات استا اتخاذ شده است.

یک‌هزار و ۲۹۵ شعبه اخذ رای در استان  دایر شده که از این تعداد، ۸۶۴ شعبه ثابت و ۴۳۱ شعبه سیار بوده و ۵۵۰ شعبه اخذ رای در شهرها و ۷۴۵ شعبه نیز در روستاهای استان دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۲ هزار نفر اعم از اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

۸۵ نامزد در پنج حوزه انتخاباتی شامل ۱۱ زن و ۷۴ مرد  در حال رقابت هستند که مردم هفت نماینده خود را از میان آنها انتخاب خواهند کرد.

در مجموع ۹۷۴ هزار نفر در استان  واجد شرایط رای دادن هستند که ۵۱ درصد آنها مرد و ۴۹ درصد زن بوده و  ۴۸ هزار و ۹۰۰ نفر از این تعداد رای اولی هستند.

استان اردبیل دارای پنج حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با سه نماینده، حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز با یک نماینده، حوزه انتخابیه خلخال و کوثر با یک نماینده، حوزه انتخابیه مشگین‌شهر با یک نماینده و گرمی مغان با یک نماینده  بوده و در مجموع هفت نماینده در خانه ملت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان اردبیل انتخابات خانه ملت برگزاری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حوزه انتخابیه یک نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود