Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از تعطیلی کلیه مدارس سطح خراسان جنوبی در روز شنبه سوم اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر خوش خبر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به استفاده فضای مدارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمامی مقاطع مدارس خراسان جنوبی شنبه سوم اسفند 98 تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باعنایت به حضور پر شور شهروندان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشارکت فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی در اجرای امر اخذ رأی و صندوق‌های انتخابات استان تمام مدارس در تمامی مقاطع نوبت صبح و عصر روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس جدول زمان بندی انتخابات، تمامی شعب پیش بینی شده در سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز جمعه 2 اسفند 98 آماده اخذ رای از کلیه واجدین شرایط (متولدین 2 اسفند 80 و ماقبل) بوده اند.

خوش خبر تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی برای انتخاب 4 گزینه نمایندگی از بین 40 نامزد پای صندوق های رای رفته اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش «شن ها مأمور خدا بودند» به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مسؤولین لشکری و کشوری فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این‌مراسم فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، رو به روی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084270 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • بارش پراکنده در خراسان جنوبی