Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@06:56:17 GMT

مدارس اهواز فردا شنبه تعطیل اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۳۹۷۳

مدارس اهواز فردا شنبه تعطیل اعلام شد

طبق اعلام فرمانداری شهرستان اهواز، مدارس همه مقاطع تحصیلی اهواز فردا شنبه سوم اسفند ماه تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، طبق اعلام فرمانداری اهواز؛ با توجه به تمدید مهلت رای گیری و استفاده از محیط مدارس شهرستان به عنوان برخی از شعب اخذ رای،  در همین راستا همه مقاطع تحصیلی شهرستان اهواز در دو نوبت صبح و ظهر تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که فعالیت دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، بانک‌ها، سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان اهواز طبق روال عادی بر قرار است.

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات تعطیلی مدارس ستاد انتخابات فرمانداری اهواز برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت غیرحضوری مدارس نیکشهر،مهرستان،زرآباد ودلگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مجیب حسنی فرماندار نیکشهر گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر فردا در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می‌شود.
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان هم اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

مدارس مهرستان نیز امروز غیرحضوری شد.
پیرو هشدار هواشناسی، فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز در شیفت بعداز ظهر سه شنبه غیر حضوری اعلام شد.

 

 روابط عمومی فرمانداری زرآباد هم اعلام کرد، با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی،براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • فعالیت غیرحضوری مدارس نیکشهر،مهرستان،زرآباد ودلگان
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟