Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن میرزایی عصر جمعه در نشست خبری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چهار دوره، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در دوره‌هایی انتخابات در شهرستان‌های همدان به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد.

وی ادامه داد: انتخابات الکترونیکی ۲۵ فرآیند دارد که یکی از مهمترین فرآیندها، اخذ رأی الکترونیکی است که در این دوره ۲۴ فرآیند مکانیزه است و اخذ رأی الکترونیکی انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی با بیان اینکه انتخابات الکترونیکی در سه بستر برگزار می‌شود، اظهار داشت: ارتباط آنلاین در تمامی شعب استان همدان برقرار شد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه هر یک هزار و ۲۸۷ شعبه استان همدان به دستگاه احراز هویت مجهز شدند، گفت: این دستگاه در کمترین زمان استعلام کدملی افراد را برای تطبیق با اصل شناسنامه اخذ می‌کند.

میرزایی همچنین تصریح کرد: ۲۲۹ دستگاه احراز هویت به عنوان جایگزین در اختیار کاربران قرار گرفته که در صورت وجود مشکل در دستگاه‌ها، جایگزین انجام شود که تا کنون ۵ دستگاه جایگزین شده است.

کارشناسان فنی سایبری استان همدان آماده‌باش بوده‌اند

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه از آغاز رأی‌گیری کارشناسان فنی سایبری استان همدان آماده‌باش بوده‌اند، خاطرنشان کرد: از یک هفته پیش با دستگاه‌های مختلف، مکاتباتی صورت گرفت که هیچ گونه حفاری به منظور قطع فیبر نوری انجام ندهند.

وی با بیان اینکه نماینده مخابرات در دسترس قرار دارد تا مشکلی در بسترهای ارتباطی رخ ندهد افزود: با شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه انجام شده تا هیچ گونه حفاری برای جلوگیری از آسیب رساندن به فیبر نوری صورت نگیرد.

میرزایی با اشاره به اینکه در تست شعب رتبه نخست کشور را به دست آوردیم تصریح کرد: ۲۳۰ دستگاه تمام الکترونیک در استان داریم که هر کدام حدود ۱۳ میلیون تومان هزینه دارد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۵۶ دستگاه احراز هویت از وزارت کشور تحویل گرفته شده است ادامه داد: برای هر کدام از این دستگاه‌ها ۶ میلیون تومان هزینه شده است و اگر بخواهیم تمام الکترونیک انتخابات برگزار کنیم هر شعبه ۲۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان خاطرنشان کرد: برای همه شعب سیار نیز دستگاه احراز هویت دیده شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان همدان الکترونیک شهرداری فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستگاه احراز هویت استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان همدان، از فعالیت آزمایشگاه ژنتیک که در سطح ابتدایی تا پیشرفته در همدان به شکل دولتی و در دانشگاه علوم پزشکی که ارایه خدمات خواهد کرد خبر داد و افزود: ساخت مرکز سلامت خانواده هم امروز آغاز شد

مهدی مجذوبی همچنین تجهیز ساختمانی با معیار‌های روز، افتتاح مرکز جامع سلامت کوی خضر و مرکز روان اجتماعی با متخصص روانپزشک و روانشناس با ۵ میلیارد ریال خرید اولیه دارو را از برنامه‌های هفته سلامت برشمرد و گفت: بخش دندانپزشکی کودکان در بیمارستان اکباتان هم تا هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

اجرای طرح بهداشت دهان و دندان در مدارس ابتدایی و ایجاد پایگاه تغذیه سالم در مدارس از تاکیدات این نشست بود.

او همچنین گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان در رنکینگ کشوری رتبه اول را کسب کرده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم گفت: سیاست‌های رفاهی دولت در دستور کار است که شامل کالابرگ الکترونیکی و پرداخت یارانه‌ای با محوریت کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های پایین است که به مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

یوسف شعبانی از طرح کمک به کودکان خانواده‌های کم برخوردار از ۵ ماهه تا ۵۹ ماهه خبر داد و گفت: از هزارو ۱۱ خانوار که هزار و ۴۰ کودک دارای لاغری مفرط، کم وزنی شدید و کوتاه قدی هستند، ماهانه ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

او همچنین از طرح یسنا یارانه، ویژه مادران شیرخوار زیر ۲ سال خبر داد و گفت: دهک اول ۴۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

حسن رضانیا، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان هم گفت: باید تلاش کنیم تا تلاش‌ها و اراده دولت برای اقدامات مثبت و رفع فقر و رسیدگی به معیشت مردم به درستی انعکاس یابد چرا که دشمن در تلاش است تا یاس و نامیدی را به جامعه تزریق کند.

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود