Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه بازگشایی صندوق‌های رای تا قبل از پایان زمان انتخابات ممنوع است گفت: آمارهای منتشره در فضای مجازی صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمود ثمینی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن برخی مناطق و فاصله‌ای که تا مرکز استان داشتند، بیش از نیاز شهرستان‌ها، تعرفه رای‌گیری در اختیار فرمانداری‌ها گذاشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرمانداران باید با دقت و نظارت لازم آرا را نگهداری کنند و تعرفه‌های مورد نیاز را در اختیار شعب قرار دهند و اگر کسری تعرفه داشتند آن برطرف کنند، تاکنون هم هیچ درخواستی برای تامین تعرفه بیشتر از مرکز استان نداشته‌ایم. 

استاندار لرستان عنوان کرد: حدود پنج یا شش روستا در الیگودرز هم دچار برق گرفتگی شده بود که به وسیله بالگرد به آنها خدمات داده شد و همه راه‌های مسدود شده هم توسط راهداری باز شده به طوری که  شعب اخذ رای در تمام روستاها برقرار است. بازگشایی صندوق و شمارش آرا تا قبل از پایان زمان رای گیری نباید انجام شود.

وی بیان کرد: هرگونه آماری که در رابطه با شمارش آرا و نتیجه انتخابات در فضای مجازی و از طرف افراد غیرمسئول منتشر شود مورد تایید ما نیست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست

براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم دانشجویان برای ثبت درخواست وام شهریه از یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی (/https://refah.swf.ir) مراجعه کنند.

به گزارش مهر، با توجه به محدودیت اعتبار، اولویت با دانشجویانی است که زودتر درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت کنند.

براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ۳میلیون تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه‌ای ۵ میلیون تومان و دانشجویان دکترای تخصصی (پیوسته و ناپیوسته)، دکترای مستقیم و دستیاری ۷ میلیون تومان وام شهریه دریافت می‌کنند.

دانشجویان متقاضی وام شهریه از اول تا ۳۱ اردیبهشت ماه برای ثبت درخواست وام مذکور فرصت دارند.

وام شهریه به حساب دانشگاه بابت تأمین بخشی از بدهی شهریه دانشجوی متقاضی واریز و به عنوان بدهی وی در پرونده دانشجو ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست