Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:34:22 GMT

میزان مشارکت مازندرانی ها در انتخابات خوب است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۴۰۴۹

میزان مشارکت مازندرانی ها در انتخابات خوب است

حسین حسن نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از پنج حوزه اصلی انتخابیه داشتم، خوشبختانه مشارکت مردم خوب بوده و قعا این میزان مشارکت در ساعت‌های تمدید شده شتاب بیشتر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون میزان مشارکت به ۴۰ درصد نزدیک تر می‌شود، تصریح کرد: انشاءلله در ساعات باقی مانده به مشارکت قابل قبولی خواهیم رسید و پیش بینی می‌شود این میزان مشارکت از متوسط استانی دوره‌های قبل فراتر رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن نژاد یادآور شد: خوشبختانه تعامل خوبی بین مجموعه و عوامل برگزاری انتخابات با هیئت‌های نظارت و بازرسی وجود دارد و رصد دقیقی از حوزه‌ها وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استانداری مازندران با عنوان اینکه برخی مشکلات گزارش شده در حوزه‌ها و شعبات اخذ رأی جزئی بود، افزود: هیچ مسئله‌ی که انتخابات را با مشکل مواجه کند نداشتیم.

وی با بیان اینکه ساعت رأی گیری در شعبات اخذ رأی در استان تا ۲۰ تمدید شده است، گفت: احتمال تمدید این زمان در برخی حوزه‌های انتخابیه وجود دارد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه دارد.

کد خبر 4859130

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 حسین حسن نژاد استانداری مازندران انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران بیرجند میزان مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ علی محمد زنگانه گفت: در این انتخابات نیز همه باید ملزم به قانون باشیم.

بهمنی نژاد، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان نیز خاطرنشان کرد: در انتخابات دور دوم در گنبدکاووس فقط آنها که در دور اول در همین حوزه رای داده اند و یا در هیچ حوزه دیگری رای نداده اند، می‌توانند شرکت کنند.

شکری نیا، مدیرکل صداوسیمای گلستان هم از ضبط و پخش ۵ یا ۷ مناظره از ۲ نامزد راه یافته به دور دوم خبر داد.

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت صفر بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت انجام خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است
  • رقابت بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون سراسری
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • ۳۲۵۹ مجوز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد