Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@08:43:20 GMT

تخلفات انتخاباتی تاثیرگذار در مازندران رخ نداد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۴۰۷۸

تخلفات انتخاباتی تاثیرگذار در مازندران رخ نداد

حسین حسن نژاد جمعه شب پس از پایان مرحله اول رای گیری و اعلام تمدید ۲ ساعته آن از سوی وزارت کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بیشترین میزان تخلفات گزارش شده مربوط به خرید و فروش آرا در شعب اخذ رای بوده است که پس از بررسی گزارش ها مشخص شده که بسیاری از آنها جنبه هیجانی داشته است.

وی با اعلام این که تخلفی که بر میزان آرای صندوق ها اثرگذار باشد و یا منجر به وقفه در فعالیت شعبه شود در استان رخ نداده است ، توضیح داد : گزارش ادعا و گزارش غیررسمی از تخلفات انتخاباتی و خرید و فروش آرا تقریبا از تمامی حوزه های انتخابیه دریافت کردیم ولی با بررسی بعدی و دقیق مشخص شد که تنها تعداد معدودی از آنها صحت دارد ولی بر روند انتخابت بی تاثیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن نژاد با بیان اینکه بازرسان ستاد انتخابات به صورت مستمر ، محسوس و نامحسوس از شعب اخذ رای بازدید می‌کنند ، از مردم خواست تا با ستاد انتخابات همکاری کرده و هرگونه تخلف و قانون شکنی را گزارش کنند.

وی گفت : رای مردم حق الناس است و وظیفه دست اندرکاران حراست و حفاظت این حق است ، ضمن این که گزارش های مردمی از بروز تخلف حتی با این که بسیاری جنبه هیجانی داشت ولی نشان داد که مردم نسبت به حق خود آگاهی دارند و از آن حراست می کنند.

معاون استاندار مازندران افزود : حق رای نه تنها نشان دهنده صلابت نظام مردم سالاری است ، بلکه آینده کشور را نیز تعیین خواهد کرد و قابل معامله نخواهد بود.

شعب اخذ رای تا مهلت رسمی فعال است

رئیس ستاد انتخابات در مازندران همچنین به تمدید مهلت رای گیری تا ساعت ۲۰ امشب اشاره کرد و گفت: تمامی شعب اخذ رای تا پایان مهلت رسمی فعال بوده و به اخذ آرای مردم ادامه می‌دهند.

حسن نژاد از اطلاع رسانی تمدید مهلت رای گیری به تمامی شعب اخذ رای استان خبر داد و افزود: تمامی تصمیم گیری برای تمدید مهلت رای دهی با وزارت کشور است و مردم فقط از طریق استانداری مازندران و رسانه های رسمی اطلاعات لازم را کسب کنند.

وی همچنین از مردم خواست تا رای گیری را به لحظات پایانی موکول نکنند و هر چه زودتر برای اخذ رای به شعب حوزه انتخابیه مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات در مازندران بااشاره به اینکه تعداد آرای اخذ شده استان به مرز ۹۰۰ هزار رای رسیده است ، گفت : هیچگونه محدودیتی برای توزیع تعرفه نداریم و به میزان کافی تعرفه در اختیار شعب قرار گرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات خرید و فروش قانون وزارت کشور رای انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ستاد انتخابات شعب اخذ رای رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان نفت منتظر گرانی باشند؛ تنش در تنگه هرمز تاثیر آنی دارد

علی‌اصغر زرگر اظهار داشت: شاید اتفاقات تنگه هرمز اخطار به امریکائی‌ها و اسرائیل باشد، اما همین باعث می‌شود ورود و خروج به تنگه هرمز مشکل‌ساز شود و بنابراین روی قیمت نفت هم تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا، وی درباره تاثیر تنش‌های اخیر ایران و اسرائیل در قیمت و بازار نفت اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز بحران به نقطه جوش نرسیده و فقط تهدیدات دوجانبه است، شاید اتفاقات تنگه هرمز اخطار به امریکائی‌ها و اسرائیل باشد، اما همین باعث می‌شود ورود و خروج به تنگه هرمز مشکل‌ساز شود و بنابراین روی قیمت نفت هم تاثیرگذار است.

وی افزود: در هر صورت اگر فرض را بر این بگذاریم که حمله انتقامی از جانب ایران صورت گیرد و آن‌ها هم پاسخ دهند قیمت نفت تحت تاثیر قرار گرفته و بالا خواهد رفت. علاوه بر این، باتوجه به پاسخ آن‌ها اگر ایران تصمیم بگیرد آمد و شد کشتی‌های نفتی را در تنگه هرمز دچار اختلال کند در این صورت شکی نیست که حتی در کوتاه‌مدت روی قیمت نفت تاثیرگذار خواهد بود و این تاثیر کم هم نخواهد بود، یعنی در کوتاه‌مدت منجر به افزایش قیمت نفت خواهد شد.

این کارشناس حوزه انرژی گفت: اکنون امریکا براحتی می‌تواند نیاز اروپا را برآورده کند و یا از طریق ذخایری که دارند کمبود‌ها را جبران کنند، اما در کل تاثیر تنش در هرمز روی قیمت و بورس تاثیر آنی زیادی خواهد داشت و قیمت نفت را در کوتاه مدت بالا خواهد برد، چون جبران نفتی که از تنگه هرمز عبور می‌کند سخت است و تا رفع بحران کمود نفت وجود خواهد داشت و این روال مستقیم روی قیمت تاثیر می‌گذارد حتی اگر به اندازه کافی ذخایر وجود داشته باشد و یا اینکه امریکا بتواند کمبود را جبران کند، زیرا چین و هند بخش زیادی از نفت خود را از مسیر تنگه هرمز دریافت می‌کنند؛ بنابراین تنش در منطقه و این مسیر تقاضا را بالا می‌برد و با توجه به اختلال در عرضه قیمت‌ها روند صعودی به خود خواهد گرفت.

وی درباره تاثیر تنش‌ها بر نفت ایران گفت: ایران تحریم را دور می‌زند و اگر چه مقاصد و میزان فروش نفت ایران مشخص نیست، اما ممکن است امریکا فروش نفت و انتقال درآمد آن به ایران را دچار اختلال کند، اما در این صورت در تنگه هرمز هم اختلال ایجاد خواهد شد، یعنی در صورتی که بحران به نقطه جوش برسد و ایران تنگه هرمز را ببندد تردد نفتکش‌ها در این منطقه دچار آسیب خواهد شد و کشور‌های منطقه نیز دچار خسارت می‌شوند.

زرگر خاطرنشان کرد: در قبال هر اقدام امریکا و اسرائیل؛ قطعا ایران ساکت نمی‌نشیند و سعی می‌کند تلافی و یا مجبور به تمکین کند، بنابراین اگرچه ایران بخش زیادی از نفت را در خارج از تنگه هرمز در کشتی‌ها و تانکر‌ها ذخیره کرده و برای مدتی می‌تواند از آن ذخیره استفاده کند و یا اینکه از مسیر خط لوله جاسک که روزانه یک میلیون بشکه نفت را جابجا می‌کند؛ نفت خود را صادر کند، اما قیمت‌ها دچار تغییر خواهند شد و در عین حال روی ورود و خروج و تردد کشتی‌های تجاری و نفتی ایران و دیگر کشور‌ها تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • انجام ۵۳۹۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی همدان
  • مهمترین «انتخابات دور دوم» ادوار مجلس با ۴۵ کرسی تاثیرگذار
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • تشکیل ۲۸۴۲ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • مشتریان نفت منتظر گرانی باشند؛ تنش در تنگه هرمز تاثیر آنی دارد
  • لزوم احیای پلیس افتخاری برای پیشگیری از تخلفات رانندگی
  • ترافیک روان در جاده‌های مازندران
  • مصرف نان کامل در حفظ سلامتی تاثیرگذار است