Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:13:11 GMT

مشارکت 40 درصدی مردم استان مرکزی در انتخابات تا ساعت 18

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۴۰۸۲

مشارکت 40 درصدی مردم استان مرکزی در انتخابات تا ساعت 18

استاندار مرکزی گفت: تا پایان زمان تعیین شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود ۴۰ درصد مردم استان مشارکت داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون در سطح استان سه تا چهار مورد تخلف گزارش شده که در این راستا برخورد قاطع صورت می گیرد و به سرعت گزارش هرگونه تخلف مورد رسیدگی و پیگیری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: میزان مشارکت مردم در ساعات بعدازظهر افزایش یافته و امید است مردم در مهلت تمدید شده پای صندوق های رای، حضور بیشتری داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: پیش بینی می شود تا پایان مهلت تمدید شده که ساعت ۲۲ امشب است، مشارکت مردم به ۵۰درصد برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مشارکت استان مرکزی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون محیط زیست استان مرکزی با اشاره به این پویش گفت: به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته زمین پاک امروز برنامه‌ای به صورت سراسری و به تبع آن در سطح شهرستان اراک و استان مرکزی اجرا شد. 
خلیلی افزود: مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین شعار امسال انتخاب شده است. 
او عنوان کرد: این شعار حاکی از اهمیت وجود کیسه‌های پلاستیکی و مضرات آن برای آلودگی آب و خاک است.
معاون محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: در راستای پاکسازی و مشارکت مردم سال گذشته در برنامه «مسیر سبز ایران پاک» تقریبا ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان پاکسازی و حدود ۱۰ هزار کیسه جمع آوری شد. 
خلیلی گفت: این اقدام از جاده‌های اصلی شروع و به مناطق روستایی منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است