Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:50:04 GMT

یار سابق استقلال با پیراهن ذوب‌آهن می‌درخشد؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۴۱۱۴

یار سابق استقلال با پیراهن ذوب‌آهن می‌درخشد؟

فرشاد محمدی مهر اینبار با پیراهن ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی برابر استقلال قرار می‌گیرد و به دنبال درخشش است.

به گزارش "ورزش سه"، چهارم اسفند ماه ذوبی‌های اصفهان در ورزشگاه آزادی برابر استقلال قرار می‌گیرند تا بازی هفته بیستم خود را انجام دهند.

 

در این بین یک تقابل ویژه نیز وجود دارد. فرشاد محمدی مهر، مدافع فصل گذشته استقلال که اول فصل با جدایی از این تیم به شهر خودرو رفته بود، این بار با پیراهن ذوب‌آهن برابر تیم سابقش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نقل و انتقالات نیم فصل با خلتعبری تعویض شد و حالا در دفاع راست ذوبی‌ها بازی می‌کند.

محمدی مهر این فصل و در هفته سیزدهم با پیراهن شهر خودرو برابر آبی پوشان قرار گرفت و ناموفق بود. استقلال در آن زمان با تک گل دیاباته توانست نماینده مشهد را شکست دهد. تنها گلی که از سمت راست به دست آمد.

 

حالا این مدافع به دنبال جبران بازی قبل و البته کسب نتیجه همراه با ذوب‌آهن است. محمدی مهر بعد از پیوستن به تیم جدیدش در سه بازی به صورت فیکس بازی در ترکیب قرار گرفته و عملکرد خوبی نیز داشته است و باید دید در بازی روز یکشنبه چه عملکردی خواهد داشت.

 

شهر خودرو فرشاد محمدی مهر ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو فرشاد محمدی مهر ذوب آهن اصفهان محمدی مهر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان که در یک هفته گذشته انجام داد و دو پیروزی به دست آورد، با دو شماره 20 متفاوت در زمین حاضر شد و یک بازیکن تازه وارد پیراهن ستاره خط حمله و غایب تیم را بر تن کند.

سردار آزمون در دیدار رفت مقابل ترکمنستان که حضور ثابت در ترکیب تیم ملی داشت و موفق به گلزنی شد، به دلیل آسیب دیدگی در دقایق پایانی نیمه نخست از زمین بیرون رفت و بازی برگشت در عشق‌آباد را از دست داد ولی پیراهن او به یک بازیکن دیگر سپرده شد.

محمد قربانی که برای نخستین بار فرصت بازی ملی پیدا کرده و در ترکیب تیم ایران در مسابقه برگشت مقابل ترکمنستان قرار گرفته بود، با شماره پیراهن 20 که متعلق به سردار آزمون بود، در زمین حاضر شد و در میانه میدان بازی کرد.

قربانی که پس از یک سال و نیم حضور موثر در سپاهان مورد توجه اورنبورگ روسیه قرار گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شد، پس از انجام دو بازی و زدن یک گل به اسپارتاک مسکو به اردوی تیم ملی رسید و اولین بازی خود را با پیراهن 20 پشت سر گذاشت.

دیگر خبرها

  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • پیراهن تیم ملی عوض شد(عکس)
  • استقلال در برابر تیم ملی عقب‌نشینی کرد
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران