Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@15:57:57 GMT

مدارس استان ، فردا تعطیل نیست!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۴۱۱۶

مدارس استان ، فردا تعطیل نیست!

رییس روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد: با توجه به پیش بینی انجام گرفته مبنی بر شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تا بامداد، روز سه شنبه مدارس این استان تعطیل نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رهبر طوماری روز جمعه گفت: اداره کل آموزش و پرورش این استان نیز همگام با سایر ارگان ها و نهادها در امر برگزاری انتخابات باشکوه نقش داشته و تمامی اهتمام خود را در این راستا به کار بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تعدادی از مدارس این استان برای اخذ رای در نظر گرفته شده است و با توجه به پیش بینی ها مبنی بر اتمام  شمارش آرا در ساعات منتهی به بامداد روز شنبه، مدارس روز سوم اسفند دایر خواهد بود.

طوماری همچنین با اشاره به تعطیلی احتمالی مدارس به دلیل بروز بیماری کرونا ویروس در کشورمان نیز گفت: در صورت نیاز و اعلام متولیان بهداشتی در این استان مبنی بر تعطیلی مدارس، این مهم انجام خواهد گرفت.

وی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان دستور العمل های مقابله با کرونا ویروس به دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت نیز اعلام و آموزش ها در مدارس جدی گرفته شده است.

طوماری خاطرنشان کرد: به کارگیری آموزش های ارائه  شده به دانش آموزان و همراهی والدین می تواند نگرانی ها را در این خصوص کاهش دهد.

هم‌اکنون حدود  ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه در سطح  استان مشغول به تحصیل هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد حسین رمضانی گفت: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری گیلان در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و رو تیتر «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟»، اذعان می‌شود که این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

وی افزود: پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، پس از بررسی‌های انجام شده و معرفی این معلم به هیئت تخلفات اداری، تخلف معلم مدرسه مشخص شده و رای محکومیت وی صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و بدرفتاری ممنوع است.

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور