Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:32:13 GMT

تقوا و اخلاق اسلامی در جریان انتخابات رعایت شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۴۱۲۳

تقوا و اخلاق اسلامی در جریان انتخابات رعایت شود

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مواظب باشیم در ساعات پایانی رأی‌گیری وسوسه نشویم و دست به هر کاری نزنیم، افزود: تقوا و اخلاق اسلامی در جریان انتخابات رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی» ظهر امروز (2 اسفند) در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر، با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز یکی از فرصت‌هایی است که دیگر تکرار نمی‌شود و حضور در انتخابات آن هم در اول وقت فریضه است تا این پیام را به دشمنان مخابره کنیم که فشارهای‌ آن ها موجب نشده که مردم دست از نظام بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه بعضی‌ها در دو فرصت و زمان شب عروسی و انتخابات همه محرمات را حلال می‌کنند، تصریح کرد:  برخی برای رسیدن به مقصد خود در انتخابات از هر ابزاری استفاده می‌کنند که امیدواریم خدا توفیق توبه را به آنها بدهد.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مواظب باشیم در ساعات پایانی رأی‌گیری وسوسه نشویم و دست به هر کاری نزنیم، افزود: تقوا و اخلاق اسلامی در جریان انتخابات رعایت شود.

 

خطیب جمعه دیر  با بیان اینکه برخی در داخل کشور با اظهارنظرها و موضع‌گیری‌هایشان دشمن را امیدوار می‌کنند اما ملت ایران  تحت تأثیر جنگ روانی دشمنان قرار نمی‌گیرد، ادامه داد: ویروس کرونا خطرناک‌تر از آنفلوانزا نیست اما الان چنان تبلیغ می‌کنند و می‌گویند که تنها راه حل آن در خانه ماندن است و وضعیتی از شهر قم ترسیم کرده‌اند که این گونه نیست.

 

وی با بیان اینکه باید نمایندگانی انقلابی و شجاع روانه مجلس شورای اسلامی کنیم، تاکید کرد: نماینده باید شجاع باشد و مقابل امریکا محکم بایستد؛ مواظب باشیم به چه کسی رأی می‌دهیم اگر بدون تحقیق باشد باید بعدا جوابگو باشیم.

 

امام جمعه بندر دیر خاطرنشان کرد: فردای انتخابات کسانی که رأی نیاورده اند صبوری به خرج دهند و از طرفی  کاندیداهایی که رأی آورده‌اند بهتر است به‌جای برگزاری جشن پیروزی هزینه‌های آن را به نیازمندان اهداء کنند.

 

وی بیا بیان اینکه در روز شنبه، همه نتیجه انتخابات را باید بپذیریم و به کاندیدای پیروز تبریک بگوییم و اگر کاندیدی اعتراضی دارد از مسیر قانونی دنبال کند ادامه داد: فردی که پیروز انتخابات می شود نماینده همه مردم است و باید پاسخگوی همه باشد و در فاصله 100 روز مانده تا بازگشایی مجلس یازدهم با نخبگان و رقبای انتخاباتی خود اتاق فکر تشکیل دهد و از تجربیات نمایندگان سابق و کاندیداهای فعلی استفاده کند.

 

حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دیر با تأکید بر اینکه باید سبک زندگی اسلامی در جامعه ترویج داده شود، اظهار داشت: باید در زمینه ازدواج آسان فرزند آوری فرهنگ ‌سازی شود.

 

امام جمعه بندر دیر با اشاره به موشکلات موجود در خصوص آب شرب در این شهرستان بیان کرد: در شهر ما یکی از عواملی که برخلاف نظر رهبری کار را پیش می‌برد بحث آب است و مرتب در این زمینه به ما زنگ می‌زنند که البته من بارها در خطبه‌ها و جاهای مختلف گفته‌ام اینکه ساعت 10 شب آب را بر روی مردم می‌بندند به بهانه اینکه لوله‌ها فرسوده است و می‌شکند زیبنده نیست.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه انتخابات مجلس استان بوشهر خبرگزاری شبستان انتخابات نماز جمعه حجت الاسلام بندر دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران حجاب و عفاف را از ارزش‌های اسلامی، دینی وملی یاد کرد و گفت: ایرانیان در طول زمان به رعایت عفاف و حجاب مشهور و معروف بوده‌اند.

وی با عنوان اینکه اجرای عفاف و حجاب یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند، گفت: اندکی از بانوان ممکن است در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند و با تذکر باید به این ارزش ملی و قانونی و اسلامی احترام گذارند.

وی با اظهار اینکه نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است، گفت: قالب بانوان به این تذکر توجه دارند و اگر موارد معدودی توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود.

وحیدی از نیروی فراجا که با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است، تقدیر کرد و حمایت مردم از طرح فراجا را قابل تقدیر دانست.

وزیر کشور همچنین با اظهار اینکه برای دور دوم انتخابات نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده است، گفت: در این دوره تمامی فرایندها به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد و زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به تغییر استانداران لرستان و مازندران گفت: برنامه‌ای برای تغییر استانداران نداریم و با قوت به کار خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح آزادسازی ساحل در استان‌های شمالی نظیر مازندران گفت: بهسازی نوار ساحلی آزادشده از سوی شهرداری‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی برای شرکت در مراسم معارفه استاندار به مازندران سفر کرده است.

کد خبر 6086624

دیگر خبرها

  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است