Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از رشت، «محمود قاسم‌نژاد» امروز(جمعه،۲ اسفند) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در گیلان یک میلیون و ۵۹۸هزار و ۴۷۳ نفر واجد شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از این تعداد ۹۱هزار و ۴۹۸نفر رأی اولی هستند که امروز حضوری پرشور در انتخابات داشتند.

رییس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه ۲هزار و ۵۵۹شعبه اخذ رأی، آرای مردم را در سراسر استان جمع‌آوری می‌کند تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۶۴۵شعبه در روستاها و ۹۰۵شعبه در شهرهای استان گیلان برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان افزود: ۲هزار و ۲۱۴شعبه ثابت و ۳۴۵شعبه سیار، آرای واجدین شرایط یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان را اخذ می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۵هزار نفر در سراسر گیلان امر انتخابات را برگزار می‌کنند بیان داشت: انتخابات در گیلان با توجه به حضور و مشارکت گسترده مردم تا ساعت ۲۰ تمدید شده استو هر کاندیدایی که ۲۰ درصد آرای صحیح را به خود اختصاص دهد، می‌تواند در مرحله اول، راهی مجلس شود.

۴۶

کد خبر 1355388

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

کد خبر 6087025

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود