Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مشارکت مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در انتخابات که از ساعات نخست رأی گیری در صف‌ها حاضر شده اند، پس از اعلام زمان تمدید تا ساعت ۲۰ امشب، روند صعودی داشته و به رغم اینکه تاکنون ده‌ها هزار نفر از مردم مرزنشین شهرستان آستارا اعم از شیعه و سنی اقدام به رأی دادن کرده اند ولی هم اکنون شعب اخذ رأی با استقبال گسترده مردم آستارا و لوندویل مواجه است و به رغم اینکه به دقایق آخرین مهلت قانونی رأی گیری نزدیک می‌شویم، ازدحام مردم آستارا موجب تشکیل صف‌های طویل انتخاباتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور پرشور رای اولی‌ها

۶۰۰ نفر از رأی اولی‌های شهرستان مرزی بندر آستارا نیز که از صبح روز جمعه برای اولین بار پای صندوق‌های رأی آمدند، با اشتیاق فراوان در شعبات محل اخذ رأی حاضر شده و رأی خود را با تشویق حاضران به صندوق انداختند.

تمامی رأی اولی‌های شهرستان مرزی بندر آستارا دوشادوش سایر مردم همیشه در صحنه و شهید پرور این شهرستان مرزنشین شمال کشور با حضور و خلق حماسه‌ای دیگر ثابت کردند که هیچ قدرتی توان مقاومت در برابر آنان و در دفاع از میهن اسلامی را ندارد.

دانش‌آموزان رأی اولی در شهرستان مرزی بندر آستارا شور و شوق خاصی جهت حضور در پای صندوق‌های رأی دارند و از ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این شهرستان مرزنشین که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند، ۶۰۰ نفر آنها رأی اولی هستند و حضور این دانش‌آموزان در پای صندوق‌های رأی به تقویت نظام اسلامی کمک می‌کند و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقش تأثیرگذاری خواهند داشت.

کد خبر 4859146

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا انتخابات 98 استان گیلان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد بیرجند انقلاب اسلامی ایران شهرستان مرزی بندر آستارا رأی اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: حکم (اعدام توماج صالحی) بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است. دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است. در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طویل المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

دیگر خبرها

  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن