Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: از اول صبح مرتب از طرق مختلف در جریان اخذ رأی در سراسر کشور بوده و با مدیران کل وزارت اطلاعات و ستاد انتخابات در تماس بودم.
وی افزود: روند خوبی در حال برگزاری است. رعایت برخی مسائل از سوی مجریان و ناظران روند اخذ رأی را شاید کُند کند، اما
سلامت انتخابات را تضمین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم از ساعات اولیه،  در شعب حضور دارند و هرچه به ساعات آخر نزدیک می شویم، حضور مردم هم  بیشتر می شود.

وزیر اطلاعات در پایان تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات خوب بوده است. مردم همیشه نقش خود را به بهترین نحو ایفا کرده اند و امیدوارم  با حضور مردم در ساعات آخر رای گیری، آمار شرکت کنندگان به نرم قابل قبولی برسد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت اطلاعات سید محمود علوی وزیر اطلاعات ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور در حوزه‌های مختلف و فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش دو محصول راهبردی استان بوشهر یعنی خرما و آبزیان عرضه می‌شود، از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است، با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها و نیاز‌هایی سایر نقاط کشور و کشور‌هایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان فراهم شود.

وی گفت: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت‌به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف اقدام و هم این‌که زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشور‌ها هم شود.

باستین اظهار کرد: از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ باعث تحقق اهداف مورد نظر شود و دستاورد‌های خوبی را برای استان به همراه داشته باشد.

وی با بیان این‌که برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادراتی در این نمایشگاه یاد شده هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: براساس اطلاعات کسب شده تا کنون بین ۱۵ تا ۲۰ فعال بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار داخلی و خارجی و سرمایه‌گذاران از این فرصت استفاده مطلوب برده شود.

دیگر خبرها

  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود