Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مهریز از مشارکت 51 هزار و 500 نفر از واجدین شرایط در کل حوزه انتخابیه مهریز در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

رضا زارع زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در مهریز با اعلام این خبر افزود: ۷۹۱۰ نفر در ابرکوه، ۱۵۱۸۵ نفر در بافق و ۱۱۶۰۸ نفر در مهریز، بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته‌اند و در بهمن ۴۸۹۶ نفر، هرات ۳۶۴۶ نفر، بهاباد ۳۴۶۲ نفر، مروست ۲۶۷۲ نفر و آسفیج ۱۴۷۹ نفر پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به حضور ۳۴ درصدی مردم حوزه انتخابیه در انتخابات عنوان کرد: ۱۷ نفر سالمندان بالای ۹۵ سال و ۵۰۶۶ نفر رأی اولی امروز پای صندوق‌های رأی آمدند. در مهریز نیز ۱۳۴۸ نفر رأی اولی می‌توانستند در انتخابات شرکت کنند و از این تعداد بیش از ۹۵ درصد رأی خود را به صندوق‌ها انداختند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: مردم علیرغم فشارهای اقتصادی به فرمان رهبری لبیک گفتند و با حضور خود در صحنه انتخابات نشان دادند نسبت به کشور و نظام خود پایبند هستند.

زارع زاده هم چنین اظهار کرد: مردم در دهه فجر و روز ۲۲ بهمن نیز باشکوه آمدند و از آنانی که خیلی دوست ندارند این نظام دوام پیدا کند اعلام انزجار کردند.

وی افزود: این مشارکت حداکثری نشان داد نقشه‌ها و توطئه‌های ضدانقلاب و دشمن خارج نشین به جایی نمی‌رسد و مانند ۴ دهه گذشته با شکست مواجه می‌شوند و امروز مردم تا آخرین لحظات اخذ رأی نشان خواهند داد که پای ولایت فقیه و نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/۹۰۰۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مهریز فرماندار مهریز رأی اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید

  آقای محمدرضا زارع برزشی در گفتگو با خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما فعال کردن تعاونی‌ها و مجموعه‌های صادراتی را بهترین روش برای مشارکت‌پذیری مردم در تولید عنوان کرد.    وی مشارکت مردم در تولید را منوط به فراهم شدن اقتصاد شفاف، شرایط مساعد و امنیت اقتصادی دانست و افزود: برای تحقق این امر مردم بایستی فضای امن کسب و کار را به طور ملموس حس کنند و بدانند در صورت ورود به اقتصاد سرمایه‌ی خود را از دست نمی‌دهند.    بُرزشی به وظیفه مرکز صنایع خلاق و فرش ایران برای تحقق شعار سال اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های مهمی با رویکرد افزایش مشارکت مردم و اشتغال و در نتیجه جهش تولید در سال ۱۴۰۳ در این مرکز هدفگذاری شده است.    وی با اشاره به لزوم بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در پیشبرد صنایع گفت: عنصر خلاقیت در جهت تقویت صنایع و ایجاد کسب کار و تولید محصولات نوین با استفاده حداکثری از علم و دانش، افزایش تولید، ایجاد اشتغال و خلق ثروت همچون جوامع صنعتی دیگر جز در سایه تعامل جدی و موثر دستگاه‌های مربوطه اعم از دانشگاه ها، مراکز علمی، واحد‌های صنعتی و دانش بنیان و دستگاه‌های متولی سیاستگذاری و حمایت کننده و قانون گذار میسر نخواهد بود.   رونمایی از برنامه راهبردی هنرصنعت فرش دستباف به زودی    ­سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران به اقدامات و برنامه‌های دفتر صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: برنامه راهبردی در حوزه تخصصی اسباب بازی و سرگرمی، برنامه راهبردی در حوزه تخصصی طلا، نقره و جواهر و برنامه راهبردی در حوزه تخصصی البسه و تجهیزات ورزشی با برگزاری جلسات و اخذ نظرات کارشناسان مرتبط در بخش دولتی، خصوصی و انجمن‌ها سال گذشته تدوین شد و برنامه راهبردی هنر صنعت فرش دستباف نیز به زودی رونمایی خواهد شد.   وی همچنین به برنامه‌ها و اقدامات این مرکز در سال ۱۴۰۳ برای رشد تولید و مبارزه با کالای تقلبی و قاچاق در حوزه اسباب‌بازی، فلزات گرانبها و جواهرات، تجهیزات و البسه ورزشی و فرش دستباف اشاره کرد و افزود: ساماندهی کد تعرفه و آیسیک (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) این مرکز در رشته فعالیت‌های تعریف شده، پیگیری جدی طرح درج کد شناسه و رهگیری بر روی محصولات، کنترل صادرات و واردات به وسیله وضع قوانین تشویقی در کشور برنامه ریزی شده است.    براساس اعلام سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران؛ آمار واحد‌های تولیدی در رشته فعالیت‌های مختلف این مرکز در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل از آن افزایش داشته است که براین اساس در رشته فعالیت طلا، نقره، جواهر و بدلیجات با ۷ درصد افزایش، اسباب بازی و سرگرمی ۱۰ درصد افزایش، در رشته فعالیت تجهیزات و البسه ورزشی در سه بخش تجهیزات ورزشی ۷ درصد افزایش، توپ‌های ورزشی ۱۱ درصد افزایش و چمن مصنوعی ۵۰ درصد افزایش و در حوزه فرش دستباف با ۱۱ درصد رشد تولید روبرو بوده ایم.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید