Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@07:05:33 GMT

فردا مدارس زنجان فعالیت خواهند کرد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۴۳۲۵

فردا مدارس زنجان فعالیت خواهند کرد

ابراهیم رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فردا شنبه سوم اسفند ماه تمام کلاسهای درس مدارس استان زنجان برگزارمی شود.

وی اظهار کرد: برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۰ درصد مدارس استان زنجان شعبات اخذ رای گیری وجود دارد ولی مدارس فردا دایر می‌شود.

کد خبر 4859140.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رفیعی مدارس دانش آموزان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد بیرجند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان ها تمامی مدارس استان فردا سه شنبه تعطیل بوده و آموزش ها به صورت غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده و شرایط نامساعد جوی و دریایی در استان اظهارکرد: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان، مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه به صورت غیرحضوری است.

وی از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری کرده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات قرار نگیرند.

بر اساس گزارش هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز دوشنبه وارد استان شده و بر اساس پیش بینی‌ها از فردا سه‌شنبه شدت بیشتری خواهد یافت که تا ظهر چهارشنبه هفته جاری در بیشتر نقاط استان ادامه دارد.

کد خبر 744967

دیگر خبرها

  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • آموزش غیر حضوری مدارس در نوبت سه شنبه ۲۸ فروردین
  • برخی مدارس فارس، فردا غیر حضوری شدند
  • فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد
  • مدارس شهرستان مهر فردا غیرحضوری است
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟