Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم انقلابی و شهیدپرور قم مانند گذشته از همان ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری با حضور در حوزه‌های اخذ رأی، رأی خود را به صندوق انداختند و همچنان حوزه‌های اخذ رأی در قم مملو از جمعیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، مردم انقلابی و شهیدپرور قم مانند گذشته از همان ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری با حضور در حوزه‌های اخذ رأی، رأی خود را به صندوق انداختند و همچنان حوزه‌های اخذ رأی در قم مملو از جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به خاطر خون سردار سلیمانی در انتخابات شرکت کردم

 رضا شکری موفق در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: کارگر کارخانه هستم  به خاطر رهبر انقلاب و خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از اینکه آمریکا و صهیونیست از نبود ما پای صندوق های رأی خوشحال نشود امروز با خانواده برای شرکت در انتخابات پای صندوق رأی آمدم.

وی تصریح کرد: نباید به شایعات و دروغ پردازی دشمنان ملت توجه کنیم اینکه حرف هایی قبل از انتخابات بیان می کنند تا مردم رأی ندهند قابل قبول نیست، از نمایندگانی که وارد مجلس می شوند انتظار داریم که به مشکلات اقتصادی، بیکاری و معیشتی مردم توجه کنند به فکر مستضعفانی باشند که به این‌ها رأی دادند.

همچنین سمانه ابراهیمی جوان رأی اولی قمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا بیان کرد: من به این نیت پای صندوق رأی آمدم تا اولین کار را برای کشورم انجام دهم و مانند گذشتگان در زدن مشت محکم بر دهان آمریکا سهیم باشم و بگوییم ما هر چه مشکل در داخل کشور داشته باشیم به آن‌ها مربوط نیست و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

شرکت در انتخابات وفاداری به خون شهداست

ابراهیمی تصریح کرد: کرونا را با بزرگ نمایی قبل از انتخابات منتشر کردند تا حضور مردم کمرنگ شود من اولین رأی را با این شرایط و شایعات به صندوق انداختم و سال های بعد هم همچنان در انتخابات های مختلف شرکت خواهم کرد، از آن‌هایی که وارد مجلس می شوند انتظار دارم مثل مردم و پا به پای مردم حرکت کند و شرایط سختی را که مردم سپری می کنند را درک کنند.

این جوان رأی اولی با اشاره به اینکه حضرت آقا صبح امروز انتخابات را یک جشن ملی دانستند گفت: کشور ما شهدای زیادی تقدیم کرده خون مردی همچون سردار سیلمانی برای این کشور و اسلام ریخته شده وقتی در انتخابات شرکت می‌کنیم یعنی به خون شهدا وفادار هستیم و این وفاداری جشن ملی محسوب می شود.

خوش به حال آن‌هایی که می توانند رأی دهند

پدرام مدنی کودک قمی که با خانواده در محل اخذ رأی شرکت کرده بود اصرار داشت تا حرف‌هایش را به مردم بزند در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با پدر و مادر آمدیم و رأی دادیم، من خیلی مشتاق هستم که بزرگ شوم و من هم بتوانم رأی بدهم به پدر و مادرم می‌گفتم برای من هم برگ رأی بگیرید تا من هم بتوانم رأی بدهم اما آن‌ها می گفتند هنوز به سن رأی دادن نرسیده ای خوش به حال آن‌هایی که می توانند رأی دهند.

چون برای خودم و کشورم ارزش قائل هستم  پای صندوق رأی آمدم

بیگدلی دیگر شهروند قمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی برای خودم می دانم به همین خاطر با دو کودک خردسالم در انتخابات شرکت کردم نمایندگی که می خواهد وارد مجلس شود با اندک رأی هم می تواند روی صندلی بهارستان بنشیند اما من به عنوان یک ایرانی اگر برای شهر و کشور ارزش قائل هستم باید می آمدم و در انتخابات شرکت می کردم.

این شهروند قمی افزود: شغل من آزاد است همه ما مشکلات اقتصادی خودمان را داریم اما من امروز رأی ام را به صندوق انداختم تا سهمی از جشن ملی در کشورم داشته باشم برای نمایندگانی که انتخاب می شوند آرزوی موفقیت می کنم و به آن‌ها می گویم یادشان نرود که همین مردمی که مشکلات و دغدغه دارند به آن‌ها رأی داده اند به مردم احترام بگذارند و مشکلات آن‌ها را حل کنند.

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است

اکبری کارمند قمی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: اینکه امروز پای صندوق رأی آمده و در انتخابات شرکت کردم وظیفه شرعی، قانونی و انقلابی من است همه باید شرکت کنند، کرونا و بدتر از آن هم نتوانستند مردم ایران را در حضور در صحنه های انقلاب دور کنند.

وی افزود: همان‌طور که حضرت آقا فرمودند انتخابات جشن ملی است دشمن تبلیغات زیادی برای کم رنک کردن انتخابات انجام داده است اما مردم سال هاست این نوع توطئه ها را می شناسند و آن را خنثی می کنند.
اکبری گفت: آن‌هایی که واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند حتماً پای صندوق های رأی بیایند تا در جشن ملی در کنار دیگر هم‌وطنانشان سهیم باشند.

نظام جمهوری اسلامی ایران  با انتخابات به ملت احترام گذاشته است

محمد تقوی طلبه قمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا عنوان کرد: وظیفه شرعی و قانونی داشتم تا در انتخابات شرکت کنم، نظام جمهوری اسلامی به ما احترام گذاشته و از ما نظرخواهی کرده است و ما هم متقابلاً احترام نظام جمهوری اسلامی ایران را نگه داشتیم و در انتخابات شرکت کردیم.

تقوی گفت: آنهایی که انتخاب می شوند نماینده های مردم هستند و اگر پایبند قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشند کفایت می کند.

کرونا هیچ ربطی به حضور در انتخابات ندارد

معصومه قربانی بانوی خانه دار قمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا بیان کرد: من رأی اولی هستم قانون به عنوان یک شهروند برای من وظیفه ای تعریف کرده و من هم چون تابع قانون هستم در انتخابات شرکت کردم دوست نداشتم در این شرایط در کنار مردم نباشم.

قربانی گفت: خیلی فضا سازی انجام دادند برای مصون ماندن از کرونا در انتخابات شرکت نکنیم اما باید گفت کرونا هیچ ربطی به حضور در انتخابات ندارد مردم با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک خودشان را می توانند از بیماری کرونا حفظ کنند اما نمی توان با این حرف های پشت نظام  و کشور را خالی کرد.

این بانوی خانه دار قمی بیان کرد: نمایندگانی که وارد مجلس می شوند نگاه کنند این مردم با این شرایط در انتخابات شرکت کردند پس به حرف هایی که می زنند عمل کند.

حق انقلاب به گردن ما شرکت در انتخابات است

فاطمه عقیلی شهروند قمی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: وظیفه شرعی و اسلامی خودم دانستم که در انتخابات شرکت کنم این صحنه ها صحنه های انقلاب است این انقلاب حقی به گردن ما دارد و باید این حق را ادا کنیم تا خون شهدا پایمان نشود.

عقیلی گفت: دشمن خیلی تلاش  کرد مردم پای صندوق های رأی نیایند دروغ های عجیب و غریب را مطرح کرد اما ما میدانیم چون مسلمان هستیم و پایبند به انسانیت آنها نمی خواهند استقلال ما را ببینند.

نمایندگان مجلس به اندازه وظیفه خودشان مشکلات مردم را حل کنند

ابوالفضل بادی کارگر قمی نیز در گفتگو با خبرنگار قم فردا ابراز کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ملی است و باید برای مملکتمان و برای حفظ دینمان رأی بدهیم، بحث بیماری کرونا از بحث انتخابات جدا است.
وی گفت: مجلس باید انقلابی باشد توقعی که از نمایندگان منتخب داریم این است که تا آنجایی که وظیفه دارند مشکلات مردم را حل کنند نه اینکه وقتی رأی را گرفتند مردم را فراموش کندد، نمایندگان باید در دسترس مردم باشند.

من برای انجام وظیفه امروز پای صندوق رأی آمدم

میرزایی کارمند قمی گفت: من برای انجام وظیفه امروز پای صندوق رأی آمدم، اینکه ما را از بیماری کرونا بترسانند که رأی ندهیم خنده دار است با رعایت نکات بهداشتی این بیماری رفع می شود.

وی افزود: امیدواریم هرکسی که لیاقت این مردم را دارد وارد مجلس شود تا بتواند انجام وظیفه کند.

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات شرکت کردم نظام جمهوری اسلامی شرکت در انتخابات حوزه های اخذ رأی وظیفه شرعی آن هایی وارد مجلس جشن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

سید عباس جوهری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران، ضمن تقدیر از همکاری تمامی دست اندرکاران برگزاری مرحله اول انتخابات اظهار کرد: نتیجه اخلاص و هم افزایی همه عوامل این بود که انتخابات با بهترین شرایط و در امنیت و آرامش کامل با حضور پرشور مردم برگزار شد.

جوهری با اشاره به تلاش ۲۰۰ روزه دست اندرکاران و عوامل و مسؤولان برگزاری مرحله نخست انتخابات، گفت: خوشبختانه تمام برنامه ریزی‌ها به بهترین شکل اجرایی و انتخابات در استان تهران با تعامل بسیار بالا، حضور چشمگیر مردم و بدون کوچک‌ترین چالش و تنش برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه در دو حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است، گفت: ۲۱ اردیبهشت ماه این انتخابات را در استان تهران برگزار خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران به صورت تمام الکترونیک خبر داد و افزود: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی ارائه خواهد شد.

جوهری عنوان کرد: سوال مهمی که‌معمولا پرسیده می‌شود این است که چه کسانی می‌توانند در دور دوم رأی بدهند، در پاسخ به این سوال عرض می‌شود دو گروه می‌توانند در دور دوم رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند گروه اول کسانی هستند که در دور اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه (تهران یا ورامین) رأی داده اند و گروه دوم افرادی هستند که در دور اول انتخابات در هیچیک از حوزه‌های انتخابیه کشور شرکت نکرده و رأی نداده اند، این دو گروه بر اساس قوانین انتخابات می‌توانند در این دوره حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه آمار همه افراد شرکت کننده در دور اول انتخابات ثبت شده و در صورت مراجعه به صندوق این مورد مشخص می‌شود، گفت: افرادی که در دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه غیر از تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، قرچک و پیشوا رأی داده باشند نمی‌توانند در این دو حوزه رأی بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی