Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری فارس نوشت: بررسی‌ها و مشاهدات خبرنگاران فارس در حوزه‌های انتخابیه و صندوق های اخذ رای در سراسر کشور نشان می دهد نامزدهای اصولگرا پیروز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

بر این اساس اکثریت کرسی های مجلس در اختیار اصولگرایان و پس از آن به ترتیب اصلاح طلبان و مستقلین در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فارس: مشارکت ۴۰ درصدی در کشور و ۳۰ درصدی در تهران تا ساعت ۱۸ | اصولگرایان پیشتازند کد خبر 485711 برچسب‌ها مجلس - انتخابات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاریان به عنوان سرباز نتانیاهو در ایران اعلام موضع می‌کند / مواضع اخیر حجاریان ترجمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است

کراشناس سیاسی گفت: سعید حجاریان به عنوان سرباز نتانیاهو در ایران اعلام موضع می‌کند، دیگر برای اصلاح طلبان مشکل نه غزه و نه لبنان نیست، بلکه مشکل «نه ایران» است.

کاظم انبارلویی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در واکنش به مواضع سعید حجاریان در خصوص راهبرد اصلاح طلبان و خلع سلاح جمهوری اسلامی برابر اسرائیل اظهار کرد: توئیت حجاریان با مضمون اینکه اصلاح طلبان به دنبال صلح در خارج و حاکمیت قانون و دموکراسی در داخل هست، یک دروغ بزرگ است، اصلاح طلبان در حوزه داخلی بیشتر به دنبال حاکمیت غرب در کشور هستند.

انبارلویی گفت: اصلاح‌طلبان در فتنه ۸۸ در مقابل دموکراسی قرار گرفتند و بیش از ۸ ماه کشور را درگیر مسائل امنیتی کردند. در شرایطی که اسرائیل به خاک ایران حمله کرده است، حجاریان اعلام می‌کند که راهبرد ما صلح‌طلبی است، صلح‌طلبی با چه کشوری؟

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: پرچم صلح‌طلبی یعنی پرچم تسلیم در برابر آمریکا و توئیت حجاریان ترجمه دیگری از شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران است، حجاریان و اصلاح طلبان به دنبال تقویت موضع اسرائیل هستند.

وی افزود: حجاریان موضع خود را موضع اصلاح‌طلبان عنوان می‌کند، این در حالی است که خاتمی بعد از حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق عنوان کرد که حق اقدام متقابل برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: مشخص نیست که حجاریان سخنگوی اصلاح طلبان است یا آقای خاتمی!

انبارلویی در ادامه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با حمله به سرکنسولگری جمهوری اسلامی همه کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشت و حق اقدام متقابل را برای ایران فراهم آورد و در زمان مناسب قطعاً پاسخ شایسته‌ای به رژیم داده خواهد شد.

این کارشناس سیاسی همچنین عنوان کرد: توئیت آقای حجارایان بیشتر کمکی به ترمیم روحیه سربازان آمریکایی و اسرائیلی است، پیش از این هم نتانیاهو گفته بود که اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل در ایران می‌جنگند.

وی تصریح کرد: بنابراین، حجاریان به عنوان سرباز نتانیاهو در ایران اعلام موضع می‌کند، دیگر برای اصلاح طلبان مشکل نه غزه و نه لبنان نیست، بلکه مشکل «نه ایران» است.

انبارلویی گفت: ایران به لحاظ قدرت نظامی جایگاهی را کسب کرده است که در اندیشکده‌های جهان به عنوان برترین ارتش غرب آسیا شناخته می‌شود، این اندیشکده‌های معتقدند ایران علاوه بر قدرت بازدارندگی به قدرت اقدام پیش‌دستانه رسیده است.

دیگر خبرها

  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • مهمترین «انتخابات دور دوم» ادوار مجلس با ۴۵ کرسی تاثیرگذار
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • نظام، تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • نظام،تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • کاهش 40 درصدی مالیات عملکرد تولید به معنای افزایش جذابیت این بخش است
  • حجاریان به عنوان سرباز نتانیاهو در ایران اعلام موضع می‌کند / مواضع اخیر حجاریان ترجمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است