Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس گفت: دو بیمارستان را برای کسانی که مشکوک به کرونا هستند، در نظر گرفته اند چراکه هنوز، درگیری با این بیماری، زیاد نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «علی لاریجانی»، رییس مجلس شورای اسلامی، امروز جمعه پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم انتخابات پررونق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ستاد انتخابات که بازدید کردم متوجه توجه فراوان به صیانت از آرای مردم شدم. وزارت کشور گام خوبی برای صیانت کامل از آرای مردم برداشت و هم با استفاده از تجهیزات جدید، سرعت عمل را بالا برد.

او افزود: لازم است شورای نگهبان با وزارت کشور برای شمارش الکترونیکی آرا همکاری نزدیک داشته باشند تا در گام بعد، این اتفاق هم رخ دهد و کارها سامان و سرعت پیدا کند مخصوصاً که وزارت کشور هم، طراحی‌های لازم برای این کار را انجام داده است.

رییس مجلس با بیان اینکه رای مردم کارآمدی سیستم حکومتی را در آن بخش قوی تر و با پشتوانه تر می کند، اظهار کرد: وقتی مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند، انتخابات دقیق تر خواهد بود و وقتی این اتفاق رخ داد، آن وقت دشمنان ما تلقی دیگری خواهند داشت و کارها در عرصه جهانی به شکل دیگری پیش می‌رود.

لاریجانی با اشاره به حضورش در جلسه استانداری قم تصریح کرد: صبح در جلسه ای در استانداری حضور داشتم که در آنجا متوجه شدم، تمهیدات خوبی در قم برای روز انتخابات در نظر گرفته بودند که مردم با آرامش شرکت کنند. در جلسه همچنین مطرح شد که دو بیمارستان را برای کسانی که مشکوک به کرونا هستند، در نظر گرفته اند چراکه هنوز، درگیری با این بیماری، زیاد نیست.

او ادامه داد: تصمیماتی هم برای مدارس و تجمعات مردمی گرفته شد و اگر بخواهیم با دقت نگاه کنیم این استان را برای سرمایه‌گذاری بهداشتی باید بیشتر مورد نظر قرار داد. امیدواریم هم دستگاه ها توجه زیادی به این موضوع داشته باشند و هم مسائل بهداشتی را در رسانه‌ها بیشتر مطرح کنند تا مردم مراقبت بیشتری داشته باشند.

رییس مجلس در پاسخ به پرسش درباره میزان رضایت مردم از اقدامات مجلس دهم گفت: باید نظرسنجی‌ها این موضوع را نشان دهد. کارهایی که مجلس در حوزه قانون گذاری انجام داده تدوین قوانین پایه‌ای مهم بوده است. البته برخی رسانه‌ها به خاطر مسائلی کمتر به این موضوع پرداخته اند اما به عنوان کسی که سالیانی در مجلس حضور داشته ام، می گویم که در این دوره قوانین پایه‌ای مهمی در مجلس تصویب شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی لاریجانی رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است