Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه جمعه در حاشیه بازید از ستاد انتخاباتی در محل استانداری زنجان، در گفتگو با خبرنگاران از حضور باشکوه مردم استان زنجان در پای صندوق‌های رای تقدیر و تشکر کرد و گفت: مردم دوباره حماسه سیاسی مجددی را رقم زدند.

وی اظهار کرد: مردم ولایتمدار زنجان در صحنه خوب درخشیدند و با این حضور خود سیلی محکمی را به دهان یاوه گویان زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه افرادی که تاکنون موفق نبودند رای بدهند به نیت سردار شهید قاسم سلیمانی هرچه زودتر به شعبات اخذ رای مراجعه کنند، گفت: حضور باشکوه مردم در صحنه برای همیشه ثابت می‌کند مردم پای رهبری ولایت هستند.

خاتمی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای به دشمنان نشان می‌دهند که مطیع رهبری بوده و نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند.

کد خبر 4859203

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد بیرجند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امروز هم‌زمان با سراسر کشور ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح‌الله صالحی امروز _دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و آئین واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکن مددجویان سراسر کشور که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس‌جمهور، رئیس کمیته امداد کشور، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای اولیه خانواده‌ها مسکن است که تأمین مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه امروز ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد، افزود: مجموع زیربنای این واحدها ۲۳۸۳۷ متر مربع بوده و رقم هزینه شده برای ساخت آن‌ها ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بیان کرد: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسیده‌اند نشان از عزم جدی مسئولان برای تأمین مسکن مردم است.

به گزارش ایمنا، این واحدهای مسکونی به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت واگذار شده است.

کد خبر 744881

دیگر خبرها

  • زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • ابلاغ تسلیت سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • استقبال بالای زنجانی‌های از طرح زندگی با آیه‌ها
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود
  • حمله موشکی سپاه علیه اسرائیل سیلی محکمی به این رژیم جعلی بود
  • سپاه سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی زد
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید